Komerční banka poskytuje spotřebitelské úvěry a kreditní karty on-line

Kompletní vyřízení spotřebitelského úvěru a zpracování žádostí o kreditní kartu on-line přes internet začíná od 24. listopadu nabízet Komerční banka uživatelům internetového bankovnictví Mojebanka.

V případě spotřebitelského úvěru lze celý proces žádosti provést bez jediné návštěvy pobočky. Průvodce v aplikaci Mojebanka pomůže klientovi vyplnit žádost, po jejímž schválení budou připsány požadované peníze přímo na jeho běžný účet. V případě kreditní karty je nutné z důvodu bezpečnosti navštívit pobočku jen jednou, a to právě při vyzvednutí připravené karty.

Uživatelům internetového bankovnictví se zobrazí v aplikaci nové tlačítko „Půjčit / Pořídit on-line“. Po stisku tlačítka provede jednoduchý průvodce klienta procesem žádosti o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu. Aktuální stav vyřízení žádosti může klient sledovat v novém menu „Úvěrové obchody“ – zde budou k dispozici rovněž všechny smlouvy spojené s úvěrovými produkty. „Nová funkčnost se projeví nejprve u klientů, kteří již prošli scoringem banky. V menu internetového bankovnictví mají již dnes odkaz s personalizovanou nabídkou úvěrových produktů. U ostatních klientů se zobrazí nová nabídka v březnu příštího roku,“ uvedl vedoucí pro přímé bankovnictví Komerční banky Mojmír Prokop.

Klienti tak mohou prostřednictvím aplikace Mojebanka využít speciální Vánoční nabídku – snížení úrokové sazby oblíbené Půjčky bez rizika o více než 1 procento v období od 19. 11. 2007 do 31. 12. 2007 a ušetřit tak až více než deset tisíc korun.

Uživatelé internetového bankovnictví mohou prostřednictvím aplikace Mojebanka také uzavřít smlouvu s Investiční kapitálovou společností Komerční banky (IKS KB) a zároveň investovat do jí spravovaných podílových fondů.

Internetové bankovnictví Komerční banky využívalo k 31.10.2007 více než 420 tis. klientů (meziroční nárůst o 21 %). Jen v roce 2006 zadali klienti KB přes internet transakce v objemu přesahujícím 2,4 bilionu korun.