Komerční banka je podle výsledků ankety Rhodos 2006 bankou s nejlepší image na českém trhu

V Praze, 22. února 2007 – V jubilejním desátém ročníku prestižní ankety o nejlepší firemní image Rhodos 2006 získala Komerční banka vítězství v kategorii bankovních domů. O konečném pořadí rozhodoval výběrový vzorek 500 top manažerů z celé České republiky, které oslovila renomovaná výzkumná agentura GfK Praha.

„Prvenství v anketě o nejlepší image v kategorii bankovních služeb si velmi vážíme. Tento výsledek odráží z velké míry fakt, že Komerční banka svým přístupem k zákazníkům dlouhodobě garantuje maximální úroveň poskytovaných služeb,“ uvedl výkonný ředitel pro marketing Zdeněk Mojžíšek.

Komerční banka patří k tradičním značkám na českém bankovním trhu. Díky zavádění nových služeb s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníky, díky produktovým inovacím a pečlivě sledované kvalitě zákaznického servisu patří Komerční banka k nejoblíbenějším bankám na českém trhu.

„Víme, že svou image nebudují pouze firmy, ale také samotní spotřebitelé. V blízké době proto nabídneme našim klientům další unikátní službu – možnost zvolit si vlastní design platební karty vydané Komerční bankou. Naši zákazníci tak na platební kartu budou moci umístit svoji vlastní fotografii, fotografii svých blízkých nebo třeba fotografii svého zvířecího miláčka,“ dodal Zdeněk Mojžíšek.