Klientské centrum ČSOB a Poštovní spořitelny slaví deset let

[Tisková zpráva] Celou jednu dekádu už mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny využívat služeb klientského centra. Od roku 2000 tak klientští poradci vyřešili více než 23 milionů telefonátů (do 30.09.2010 je to přesně 23 178 561 telefonátů) a přes 700 tisíc emailů (do 30.09.2010 je to přesně 732 464 emailů). Za dobu svého fungování prošlo call centrum mnoha změnami, které měly vždy za cíl nabídnout zákazníkům co nejpohodlnější služby.

•    Od roku 2000 vyřídilo klientské centrum přes 23 milionů dotazů

•    Od prvního dne je stále v nonstop provozu, již 3847 dní

•    Denně pracovníci odbaví průměrně 18 tisíc hovorů

„Klientské centrum prošlo za těch deset let opravdu výrazným vývojem. Zatímco při založení se o klienty staralo 31 pracovníků, dnes už jich je 330. Tomu odpovídá i počet odbavených hovorů, který se zvýšil z původních osmdesáti tisíc na téměř čtyř a půl milionů ročně,“ přiblížila detaily Jana Urbánková, ředitelka klientského centra.

Od založení v roce 2000 se call centrum zatím ani na chvíli nezastavilo (a to i v případě migrace na novou technologii), zůstalo celou dobu v nonstop provozu. Klientům je tak stále k dispozici 92 328 hodin. Obsluha probíhá v českém, slovenském a anglickém jazyce, centrum denně v průměru odbaví téměř 18 tisíc hovorů (aktuálně v roce 2010).

„Klientské centrum využívá nejnovější technologie v oboru kontaktních center, což podstatně zrychluje a zjednodušuje komunikaci s klienty a umožňuje nabízet kompletní servis na té nejvyšší úrovni,“ doplňuje Jana Urbánková.

ČSOB a Poštovní spořitelna svým zákazníků tradičně nabízí nové služby a technologie. Jako první v roce 2006 zprovoznily službu CashBack, která umožňuje výběr hotovosti na pokladně. Klienti Poštovní spořitelny mohou také ovládat účet přes televizní ovladač díky službě TV Banka.