Klientské centrum ČP zaznamenalo včera enormní počet hlášení škod z nehod

Do Klientského centra České pojišťovny telefonovalo včera 17 043 klientů a statistika hovorů ČP tak potvrdila černý víkend na našich silnicích, výrazně se totiž zvýšil počet hlášení pojistných událostí z dopravních nehod.

„Jen za včerejší den bylo nahlášeno 3200 pojistných událostí z povinného ručení a havarijního pojištění, což je téměř o třetinu více, než je při pondělcích obvyklé. Většinou operátoři Klientského servisu vyřídí denně kolem 10 tisíc telefonátů, první den po víkendu to bývá zhruba o pětinu více,“ vypočítává analytik komunikačního centra Petr Houšť.

Včerejší počet telefonátů je třetím největším od začátku fungování Klientského servisu České pojišťovny v roce 2003. Zatím se na dosavadních dvou rekordních dnech podílely vždy jen přírodní kalamity velkého rozsahu – v únoru 2006 enormní výskyt škod z tíhy sněhu a námrazy ve spojení se záplavami a v lednu letošního roku orkán Kyrill.

Kromě hlášení pojistných událostí z dopravních nehod byly obsahem telefonátů také drobné regionální živelní události a tradiční dotazy klientů na pojistné smlouvy a právě likvidované škody.

Česká pojišťovna je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF. Skupina PPF úspěšně spravuje aktiva v hodnotě téměř 225 miliard Kč a rozvíjí své obchodní aktivity v České republice, na Slovensku, v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, v Bělorusku, na Kypru, ve Vietnamu a v Číně. Skupina PPF se zabývá pojišťovnictvím, spotřebitelským financováním a bankovnictvím a také poskytuje komplexní služby v oblasti správy majetku. Ve společnostech patřících skupině PPF pracuje více než 24 000 zaměstnanců.