Klientské centrum České spořitelny kontaktovalo za 10 let jeho existence téměř 50 milionů klientů

[Tisková zpráva] Klientské centrum České spořitelny v Prostějově slaví již deset let svojí existence, během které ho kontaktovalo téměř 47,7 milionu klientů.

-    Klientské centrum ČS kontaktovalo za deset let již téměř 47,7 milionu klientů

-    Během prvních devíti měsíců letošního roku se na Klientské centrum ČS telefonicky obrátilo již více než 3 miliony klientů, emailem pak téměř 60 tisíc klientů

-    Průměrně letos řešilo Klientské centrum ČS měsíčně více než 180 tisíc hovorů a přes 6 tisíc emailů

-    V červnu 2011 získala ČS Innovation Award za inovativní přístup k rozvoji služeb Klientského centra

-    Klientské centrum ČS je dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu na bezplatné lince 800 207 207

Klientské centrum České spořitelny v Prostějově slaví již deset let svojí existence, během které ho kontaktovalo téměř 47,7 milionu klientů. Jen za devět měsíců letošního roku se na Klientské centrum ČS telefonicky obrátilo více než 3 miliony klientů, emailem pak téměř 60 tisíc klientů. Průměrně tak řešilo Klientské centrum ČS měsíčně více než 180 tisíc hovorů a přes 6 tisíc emailů. Pracovníci Klientského centra ČS nejčastěji klientům poskytují informace o produktech a službách banky, zadávají platební příkazy, blokují platební karty atd.

„Máme více než pět milionů klientů a velká část z nich s námi komunikuje telefonicky nebo emailem, proto se snažíme neustále zlepšovat naše služby k ještě větší spokojenosti klientů. Důkazem toho je i ocenění Innovation Award, které jsme v červnu tohoto roku obdrželi za inovativní přístup k rozvoji služeb Klientského centra od společnosti Nextira One,“ uvedl Radek Bedřich, ředitel Klientského centra České spořitelny.

Klientské centrum České spořitelny je určené nejen klientům banky, ale i všem ostatním, kteří se chtějí dozvědět více o službách a produktech Finanční skupiny České spořitelny. Klienti přes něj mohou získávat informace, zadávat platební příkazy, požádat o blokaci odcizené či ztracené platební karty, řešit různé situace při práci s internetovým bankovnictvím, ale i koupit řadu produktů banky, nebo případně podat reklamaci. Klientské centrum ČS je dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu na bezplatném telefonním čísle 800 207 207.

Ocenění Innovation Award dostala Česká spořitelna za vývoj a implementaci technologie umožňující individualizovaný přístup k volajícím zákazníkům, díky kterému je schopna lépe doporučit to, co zákazníci očekávají, a za zefektivnění zpracovávání klientských e-mailů. Česká spořitelna navázala na obdobný úspěch z roku 2009 a potvrdila tak schopnost využívat nejmodernější technologie ke zlepšování služeb klientům. Ocenění již pátým rokem uděluje společnost Nextira One.