Klientské centrum České spořitelny bodovalo v mezinárodní soutěži: získalo cenu v kategorii Nejlepší zákaznické služby

[Tisková zpráva] Centrum získalo ocenění za nejlepší zákaznické služby a cenu v kategorii Nejlepší operátor zákaznických služeb pro telefonního bankéře Jaroslava Fleka.

Klientské centrum České spořitelny se sídlem v Prostějově získalo ocenění v kategorii Nejlepší zákaznické služby v mezinárodní soutěži kontaktních center regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika), kterou pořádá světová asociace ContactCenter­World.com. V kategorii Nejlepší vedoucí kontaktního centra převzal koncem června v Londýně ocenění Radek Bedřich, ředitel klientského centra. Jaroslav Flek, telefonní bankéř pro komerční klientelu České spořitelny, získal cenu v kategorii Nejlepší operátor zákaznických služeb.

„Ocenění jsou velkým úspěchem, za kterým stojí poctivá práce všech zaměstnanců Klientského centra i dalších kolegů v České spořitelně. Je pro nás potvrzením skutečnosti, že naše Klientské centrum je na špičce nejen v České republice, ale je plně srovnatelné s nejlepšími světovými kontaktními centry“, řekl Radek Bedřich, ředitel klientského centra České spořitelny.

Klientské centrum České spořitelny je určeno všem klientům i neklientům České spořitelny, kteří se chtějí dozvědět informace nebo potřebují poradit či pomoci se službami či produkty České spořitelny a jejích dceřiných společností. Prostřednictvím Klientského centra mohou klienti také zadávat platební operace, blokovat odcizené či ztracené platební karty, odblokovat internetové bankovnictví nebo podávat reklamace. To vše telefonicky, případně mailem. Zvláštní skupina zaměstnanců klientského centra se věnuje telemarketingu.