Klienti Poštovní spořitelny volí stále častěji platbu kartou

Využití platebních karet klienty Poštovní spořitelny vloni v meziročním srovnání vzrostlo o 27 procent. Vyšší zájem lze přisoudit hlavně věrnostnímu programu PS, který navíc po půl roce fungování chystá pro klienty další novinky.

„Jsme přesvědčeni, že náš věrnostní program jednoznačně pomohl rekordnímu nárůstu počtu transakcí platebními kartami i objemům, které zahrnovaly. Zatímco objem uskutečněných transakcí zaznamenal meziročně 25% nárůst, jejich počet dokonce vzrostl o 27 %,“ dokladuje úspěch věrnostního programu Libor Svoboda, výkonný manažer Poštovní spořitelny.

Mezi důvody rostoucího zájmu o platební karty nelze vynechat CashBack, výběr hotovosti na pokladnách prodejen Albert a Hypernova. „Důležitá je i rozšiřující se povědomost a důvěra ve využití karet. Klienti si více uvědomují, že jde o pohodlnou a bezpečnou formu placení, která je široce dostupná,“ doplňuje další aspekty Svoboda.

„Vzhledem k velkému zájmu našich klientů plánujeme do budoucna rozšířit stávající katalog a vytvořit bohatší a atraktivnější nabídku odměn pro klienty, kteří ročně kartou utratí okolo 50 000 Kč. Další novinkou bude propojení katalogu odměn s elektronickým obchodem www.ctyrlistek.eu,“; informuje dále Svoboda.

Spolu s transakcemi roste také množství telefonátů na bezplatnou telefonní linku, kde si klienti ověřují stav svých bodů. Body mohou později směnit za dárky z katalogu, který je k dispozici na internetových stránkách www.postovnisporitelna.cz.

Věrnostní program funguje pro všechny majitele Postžirových účtů, Postkont a Eurokont, kteří mají k účtu zřízenu alespoň jednu platební kartu, a také pro všechny držitele kreditních karet. Sbírat body tak lze za platby všemi typy Maxkaret, platebních a kreditních karet VISA nebo MasterCard. Poštovní spořitelna v současné době spravuje přes jeden milión platebních karet. Maxkarta Poštovní spořitelny byla v roce 1998 první čipovou kartou v České republice.