Klienti Kooperativy dostávají informaci o stavu škody do telefonu

[Tisková zpráva] Po možnosti sledovat vývoj pojistné události na internetu přichází Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, s další novinkou v likvidaci pojistných událostí – zasílání informací o stavu pojistné události na mobilní telefon.

Novou službu mohou využívat klienti v rámci pojištění majetku, odpovědnosti a pojištění motorových vozidel. Aktivace je velmi jednoduchá.

„Stačí, když nám zašlou krátkou textovou zprávu ve tvaru STAV SKODY 0123456789 (kde 0123456789 př­edstavuje číslo příslušné škody) na telefon +420 736 305 667. Obratem obdrží zprávu se základními informacemi o škodě“, představuje novou službu Konštantín Alexejenko, člen představenstva a náměstek generálního ředitele pojišťovny Kooperativa.

Informační SMS je doplněním služby „Zobrazení stavu škody na webu“, kterou klienti Kooperativy již téměř rok spokojeně využívají. „Pravidelně evidujeme přes 13 tisíc přístupů a 5,5 tisíce vložených dokumentů měsíčně“, doplňuje Konštantín Alexejenko.

Informační SMS se zaměřuje na klienty, kteří přístup na web nemají nebo jsou momentálně mimo jeho dosah a rádi by věděli, co se s jejich škodou právě děje. Rychlá a operativní informace o stavu škody je tak nyní přístupná opravdu každému. V rámci této zprávy jsou informováni o aktuálním stavu škody (například, že škoda byla zaregistrována nebo vyřízena). V případě, že od klienta potřebujeme k vyřízení škody ještě některé podklady, jsou tyto požadavky ve zprávě uvedeny.

Díky nové službě mají klienti Kooperativy nepřetržitý přístup k informacím o stavu likvidace jejich pojistné události a okamžitě mohou reagovat na případné doplnění potřebných dokumentů. To může značně urychlit vyřízení škody.