Klienti Komerční banky mohou od ledna získat zpět poplatky za výběry kartou z bankomatů KB

[Tisková zpráva] Od začátku ledna mohou klienti Komerční banky získávat další výhody v rámci nového programu MojeOdměny. Za každou platbu debetní či kreditní kartou KB vrátí Komerční banka nově klientovi poplatek za jeden výběr z bankomatu KB debetní kartou.

„Poplatek pět korun za výběr z bankomatu KB je klientovi v době výběru naúčtován, ale za každou platbu kartou u obchodníka uskutečněnou ve stejném měsíci je poplatek klientovi v následujícím měsíci automaticky vrácen. Výhodou je, že výběry i platby může klient provádět kdykoli během měsíce,“ uvedla Monika Truchliková, zástupkyně výkonného ředitele pro marketing a business development Komerční banky.

Jeden výběr z bankomatu KB debetní kartou zdarma za každou platbu kartou u obchodníka získá každý klient KB bez ohledu na typ karty či účtu. Průměrně aktivní a racionální klient tedy bez problémů získá všechny výběry z bankomatů KB zdarma. Nemusí přitom vlastnit žádnou z prestižnějších karet, jak tomu bylo doposud.

Zavedení nových výhod pro klienty je podpořeno v období od 1. 1. 2011 do 28. 2. 2011 soutěží o 1110 zajímavých cen. Výhercům stačí v uvedeném období uskutečnit platební kartou vydanou KB co nejvíce plateb u obchodníka. Přehled cen a kompletní pravidla naleznou držitelé karet na stránkách www.kb.cz/soutez.

Díky konceptu MojeOdměny může každý klient sám svou aktivitou ovlivnit konečnou výši poplatků, kterou bance za dané časové období zaplatí. Komerční banka v rámci nové cenové politiky zvýhodňuje aktivní chování klientů.

Program MojeOdměny funguje již od června roku 2010. KB již odměňuje například studenty, majitele Spořicích účtů Bonus nebo klienty s pojištěním Merlin. Za půl roku trvání tohoto konceptu KB vyplatila klientům již více než 26 milionů korun a poslala téměř 80 000 transakcí s odměnou. Nové pravidlo – možnost získat zpět všechny poplatky za výběry z bankomatů KB – tento koncept rozšiřuje na všechny majitele platebních karet vydaných KB. Odměny vyplácí KB automaticky, bez nutnosti jakékoli registrace.

Konkrétní příklady aplikace konceptu MojeOdměny:

Příklad 1: Pan Nový uskuteční v únoru 2011 celkem 5 výběrů z bankomatu KB a zároveň provede 7 plateb u obchodníků svojí kartou. Poplatky za výběry jsou mu průběžně účtovány tak, jako je tomu doposud. Na konci měsíce února tedy provedl pan Nový 7 transakcí kartou a uskutečnil 5 výběrů z bankomatu KB. Komerční banka mu vrátí poplatky za všech 5 výběrů, dostane tedy zpět na účet 25 Kč.

Příklad 2: Pan Nový má účet u KB a má k němu dvě karty. Jedna karta je vedená na jméno jeho manželky. Paní Nová nakoupila v březnu 5× v obchodě, pan Nový kartou za celý měsíc nic nezaplatil, ale vybíral z bankomatu KB. Celkem vybral 3× a průběžně mu bylo za tyto výběry účtováno 15 Kč. Na konci března vyhodnotí KB transakce takto: účet pana Nového měl 3 výběry a  5 transakcí kartou. KB tedy vrátí poplatky za všechny tři výběry z bankomatu. Pan Nový dostane zpět na účet 15 Kč, protože mu výběry pokryla transakcemi jeho manželka.       

Příklad 3: Paní Kopecká má u KB nejen běžný účet s kartou, ale také kreditní kartu, kterou aktivně používá. V březnu zaplatila celkem 4× u obchodníků v ČR a v zahraničí svojí debetní kartou a 5× svojí kreditní kartou. Zároveň 2× vybrala z bankomatu KB svojí kreditní kartou a 8× svojí debetní kartou. Na konci měsíce bude výsledek tento: 9 transakcí kartou, 8 výběrů z bankomatu KB debetní kartou. Paní Kopecké vrátí KB poplatek ve výši 40 Kč na její běžný účet.