Klienti eBanky mohou vkládat hotovost také prostřednictvímuzavřených obalů

V návaznosti na strategii eBanky nabízet klientům univerzální bankovní služby mohou klienti od 23. července vkládat větší sumy hotovosti také pomocí služby s názvem "Vklad hotovosti uzavřeným obalem". Tuto službu mohou klienti využívat ve všech retailových Klientských centrech eBanky na základě smlouvy s klientem.

Jak řekl Vlastimil Nigrin, člen představenstva a výkonný ředitel oblasti Provoz eBanky:

Tato nově zaváděná služba šetří klientům čas při vkladech většího množství hotovosti. Stačí přinést hotovost na vybrané Klientské centrum eBanky a klient nemusí čekat na její přepočítání. V případě zájmu klientů eBanka do budoucna umožní takto vkládat hotovost i ve 110 eBanka pokladnách ve vybraných obchodních místech České pojišťovny a ve speciálních zařízeních dostupných 24 hodin denně."

eBanka je univerzální banka, která nabízí ucelené portfolio produktů a služeb pro podnikatele, malé a střední podniky i pro fyzické osoby ve svých 143 obchodních místech.

Je členem finanční skupiny České pojišťovny (přes 99,7 % akcií drží v eBance skupina České pojišťovny), nejsilnější finanční skupiny u nás. Česká pojišťovna má mezinárodní rating agentury Standard & Poor's označovaný jako BBB minus (BBB-), v tzv. investičním stupni. Konsolidovaný zisk finanční skupiny České pojišťovny za poslední tři roky (2000–2002) byl více než 12,5 mld. Kč a počet klientů je vyšší než 5 milionů.

Celkový počet klientů eBanky přesáhl 340 tisíc. Více než 80 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 48 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 96 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 164 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.