Klienti chtějí dále spořit s Poštovní spořitelnou

Po čtyřech letech skončil jeden z nejoblíbenějších fondů Poštovní spořitelny – ČSOB Click Program 3 v rámci Poštovního investičního programu (PIP). Klienti ovšem potvrzují trend posledních měsíců a chtějí spořit dále. Místo utrácení tak zhodnocené peníze dále ukládají do jiných spořicích a investičních produktů PS, především do zajištěných fondů, do termínovaných vkladů a na spořicí účet Červené konto.

Už nedávné výsledky průzkumu Poštovní spořitelny o spoření ukázaly, že lidé více myslí v dnešní složité době na budoucnost a místo utrácení se snaží spíše spořit. Chování klientů PS po skončení zajištěného fondu PIP to jen potvrdilo, když velká část z nich okamžitě projevila přání investovat peníze dále, potvrzuje vzrůstající oblibu spořicích produktů Leila Goulliová, ředitelka marketingu Poštovní spořitelny.

Jen za červenec a srpen se tak téměř polovina klientů rozhodla reinvestovat peníze ze splatného fondu ČSOB Click Program 3 Poštovního investičního programu do nově upisovaného fondu ČSOB Fixovaný click 8 a dalších spořicích produktů Poštovní spořitelny. Klienti na ČSOB Fixovaném clicku 8 ocenili především dobu vkladu, která činí pouhé dva roky a deset měsíců. Jedná se o nejkratší zajištěný fond, který jsme kdy v nabídce pro zákazníky měli, vysvětluje Petr Mikoláš, produktový manažer Poštovní spořitelny. Lidé navíc s reinvesticemi zdaleka nekončí, takže počet klientů, kteří takřka obratem vloží peníze do některého spořicího nebo investičního produktu PS, ještě dále poroste, dodává Petr Mikoláš.

Klienti také využívají výhodných úrokových sazeb u PS Termínovaného vkladu, který nabízí při uložení na 2 až 3 roky skvělou roční úrokovou sazbu ve výši 2,80 procent. Jiní zase uložili zhodnocené finance na tradičně oblíbený spořicí účet Červené konto. Tady klienty láká kromě výhodné úrokové sazby také snadné ovládání účtu, neomezený přístup k penězům a také nulové poplatky za založení, vedení a zrušení účtu či bezplatné bezhotovostní transakce.