Kliente, oznámkuj svoji banku a pobočku! - výsledky za 3 týdny hlasování

Za první tři týdny se ankety zúčastnilo 1682 bankovních klientů. Klienti mohou u každé z devíti otázek oznámkovat kvalitu poskytovaných služeb od 1 výborné – do 5 nedostatečné.

Anketa má tři základní tématické části – prostředí poboček, služby a informace. V každé části ankety jsou tři otázky, které se týkají daného tématu. Průměrné známky se oproti prvním výsledkům mírně zlepšily (v závorce průměrné známky po prvních deseti dnech). Téma „prostředí pobočky“ zatím má u všech bank v průměru známku 2,14 (2,19). Téma „služby pobočky“ má průměrnou známku 2,24 (2,31). Téma „informace“ pak 2,14 (2,21).

Pokud jde o jednotlivé otázky v rámci témat, tak nejlépe lidé reagovali na otázku týkající se dostupnosti banky, vzdálenosti od MHD, přístupnosti (1,68). Naopak nejhůře hodnotí bankovní klienti čekací dobu a čas strávený v bance (2,54). V průměru došlo u všech otázek k mírnému zlepšení.

V tabulce naleznete průměrnou známku jednotlivých hodnocených bank. V tabulce jsou uvedeny jen banky, které hodnotilo více než 50 návštěvníků webu. Nejpříznivěji je hodnocena eBanka (1,57), která si ale jako jediná banka pohoršila. Naopak nejhůře zatím Česká spořitelna (2,40). V závorce jsou uvedeny průměrné známky při prvním měření (752 klientů).

Banka Průměrná známka
Česká spořitelna 2,404 (2,485)
Komerční banka 2,194 (2,334)
ČSOB 2,215 (2,227)
GE Money Bank 2,150 (2,171)
eBanka 1,574 (1,530)
Poštovní spořitelna 2,163 (2,173)

Anketu naleznete na adrese: http://www.bankovnipoplatky.com/…svoji-banku/