Klient České spořitelny získal za placení kartou dámské hodinky

V rámci věrnostního Bonus programu Česká spořitelna připisuje od června klientům body za transakce kartami. Za každých 20 Kč zaplacených prostřednictvím karty získá klient jeden bod. Body se sčítají na zvláštním bodovém účtu a klienti je mohou podle libosti vyměnit za odměny. Pokud je k jednomu účtu vydáno více karet, body z nich se sčítají. První klienti již odměny vyzvedávají.

Kartu používám k placení pravidelně poslední rok, takže u sebe už skoro nenosím hotovost, jen drobné na noviny a časopisy. Nastřádat za dva měsíce dost bodů, abych si mohl vybrat dárek, mi nedělalo žádný problém, i když mi dost pomohla i manželka, která má vlastní kartu k mému účtu a často jí využívá. Odměna tedy bude muset být pro ni, konstatoval při převzetí dámských hodinek s úsměvem klient České spořitelny z Prahy, který si jako jeden z prvních držitelů platební karty vybral odměnu z Bonus programu.

Mezi odměny patří atraktivní dárky z bonusového katalogu banky: od hodinek přes značkové domácí spotřebiče a spotřební elektroniku až po letenky. Klienti si dále mohou vybrat významné slevy u obchodních partnerů České spořitelny a také mohou získat 100% slevy z ročního poplatku za kartu.

Hlavní prioritou České spořitelny při sestavování programu bylo podpořit používání platebních karet k placení. Účast v programu je automatická pro všechny držitele osobních platebních karet vydaných Českou spořitelnou. Body se klientům průběžně načítají za platby kartou u všech tuzemských i zahraničních obchodníků a za dobíjení mobilního telefonu v tuzemském bankomatu. Přehled o nasbíraných bodech mají klienti prostřednictvím pravidelného výpisu z účtu, dále na Internetu, na obrazovce bankomatu ČS a také prostřednictvím speciální Bonus Linky.

Jde o první projekt svého druhu na bankovním trhu v České republice. Program jsme pečlivě připravovali řadu měsíců a vycházeli jsme přitom z obsáhlého dotazování mezi klienty tak, aby podmínky programu vyhovovaly těm nejširším skupinám uživatelů karet, uvedl Miloslav Křečan, ředitel úseku Kartové centrum České spořitelny.

Česká spořitelna vydala již více než 2,4 milionu platebních karet a zaujímá tak vedoucí místo na kartovém trhu v České republice.

Klára Gajdušková
Tisková mluvčí
České spořitelny, a.s.