Klíčový plán výrazně zvýšil zájem o ČSOB penzijní připojištění

Od startu ČSOB Klíčového plánu, tedy během 14 pracovních dnů, uzavřeli pracovníci ČSOB na pobočkách banky více než 2700 smluv o penzijním připojištění. Zhruba 70% smluv klienti podepsali s ČSOB Penzijním fondem Stabilita, jehož strategie je vhodná spíše pro ty, kteří nemají do penze tak daleko. Zbývajících 30% připadá na další fond, který je součástí Skupiny - ČSOB Penzijní fond Progres orientující svou strategii spíše na dlouhodobý horizont připojištění.

Proti běžnému týdnu se jedná o šestinásobný nárůst počtu nových smluv. Ukazuje se, že klienti začínají být stále odpovědnější vůči své budoucnosti a chápou nutnost osobního podílu na finančním zajištění v penzi, komentovala nárůst počtu klientů Kateřina Štěrbová, zodpovědná za řízení obchodního úseku penzijních fondů ČSOB. Rozložení zájmu klientů také ukazuje, že rozhodnutí nabídnout možnost výběru ze dvou rozdílných investičních strategií se ukazuje jako správné, dodala Štěrbová.

Skupina ČSOB od srpna podporuje novou strategii v oblasti penzijního připojištění. Jako jediná finanční instituce umožňuje klientům vybrat si svůj penzijní fond podle jejich individuálních požadavků a časového horizontu odchodu do výslužby. ČSOB Penzijní fond Stabilita díky konzervativní investiční strategii postavené na domácích cenných papírech spolu se silným zázemím čtvrtého nejsilnějšího penzijního fondu u nás, klientům garantuje stabilní roční výnos bez případných výkyvů akciového trhu. Naproti tomu ČSOB Penzijní fond Progres je vhodný pro klienty, kteří mají zájem o delší dobu spoření a jsou proto ochotni připustit jistou míru rizika. Dynamická investiční strategie fondu Progres založená na vyšším podílu akcií a zahraničních dluhopisů umožňuje při dlouhodobém spoření v průměru vyšší roční zhodnocení než je průměr na trhu.

ČSOB Klíčový plán, jako nová služba banky, je dostupný ve všech pobočkách ČSOB. Pracovníci banky zájemcům zdarma navrhnou optimální rozložení jejich financí. V rámci Klíčového plánu jim doporučí produkty jejichž vhodnou kombinací mohou dosáhnout výrazné úspory nebo naopak maximálního zhodnocení. Během 14 dní trvání této akce si svůj Klíčový plán nechalo zpracovat již více než 20 000 zájemců.

Milan Tománek
Komunikace Skupiny ČSOB a vztahy k investorům