KB Slovensko představila strategii zaměřenou na korporátní klienty

Praha, 26. června 2003 – Stoprocentní dceřiná společnost Komerční banky, Komerční banka Slovensko, bude nadále působit na slovenském trhu jako banka zaměřená na korporátní klientelu. „Synergeticky a s podporou Komerční banky ČR a Skupiny Société Générale, se bude Komerční banka na Slovensku profilovat jako banka zaměřená na firemní klientelu, které bude poskytovat specializované a sofistikované služby,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel Komerční banky Alexis Juan. “Slovensko představuje pro KB velmi důležitý trh, a to rovněž v souvislosti se vstupem SR do Evropské unie. Skupina Société Générale a Komerční banka mají proto velký zájem dlouhodobě působit na slovenském trhu,“ dodal Juan.

Základem transformace KB Slovensko je důraz na tři základní klientské hodnoty, dostupnost – každý klient bude mít svého bankovního poradce, blízkost – prostřednictvím přímého bankovnictví bude mít klient přístup do banky kdykoliv a odkukoliv, a odbornost -tým specializovaných analytiků a produktových specialistů poradí klientům jak co nejefektivněji využít bankovní produkty a služby.

V souvislosti se změnou strategie přichází KB Slovensko také s nabídkou nových produktů. Mezi prvními budou uvedeny na trh krátkodobé a investiční úvěry. Současně s tím nabídne klientům devizové obchody a obchodování s dluhopisy a deriváty. Rozvoj dlouhodobých, stabilních a flexibilních vztahů s klienty podpoří KB možností uzavření Rámcové smlouvy. V druhé polovině roku pak představí klientům nový způsob financování průmyslových zařízení (KB leasing) a leasingu firemních automobilů ( KB Fleet lease).

Nová strategie a členství KB Slovensko ve Skupině Société Générale jsou dále zdůrazněné změnami firemní identity. Nová firemní identita demonstruje, že KB Slovensko vstoupila do nové éry, chce se stát profesionálnější, inovativnější a konkurenceschop­nější.

Komerční banka Slovensko má v současné době ve svém portfoliu přibližně 200 korporátních klientů, jejichž roční obrat je více než 100 milionů Sk. Za rok 2002 vykázala KB Slovensko čistý zisk ve výši 18,7 mil. Sk.

Markéta Dvořáčková
Divize Komunikace