KB nabízí Garantovanou platbu se společností PEAL

Praha, 7. února 2003 – Komerční banka rozšířila službu přímého bankovnictví Garantovaná platba – produkt bezhotovostního platebního styku o další partnery. Po společnostech MAKRO a LOPO se jím stala pražská společnost PEAL, velkoobchod zaměřený na tabákové výrobky, nápoje, telefonní karty a další sortiment pro trafiky, hotely a restaurace.

Garantovaná platba je služba přímého bankovnictví, která umožňuje bezhotovostní platbu klientům Komerční banky. Klient odesílá prostřednictvím čipové karty přímo z pokladny společnosti PEAL on-line platební příkaz a společnost PEAL přijímá okamžitě potvrzení o provedení (případně neprovedení) platby. Ověření bezhotovostní úhrady se provádí přímo proti aktuálnímu zůstatku na účtu klienta.

Výhody Garantované platby:
• Rychlost (platba probíhá max. 30 sekund, tj. rychleji než placení větších částek v hotovosti);
• Jednoduchost (zákazník musí znát jen PIN čipové karty, který si před tím sám zvolil);
• Pohodlnost (k zúčtování dochází on-line, zákazník si tedy prostřednictvím internetbankingu může ihned ověřit zúčtování platby);
• Bezpečnost (čipová karta “můjklíč” zajišťuje dvojí bezpečnost: Odbourává nutnost nosit s sebou hotovost a obsahuje elektronický podpis majitele karty, kterým je platba autorizována. Přístup k podpisu je chráněn kódem PIN. Tato technologie zajišťuje velmi vysokou míru zabezpečení.);
• Flexibilita (klient si na pokladně PEAL může zvolit účet z jakého hodlá platit).

V případě, že klient využívá služeb Internetového bankovnictví KB (mojebanka, profibanka), přináší mu Garantovaná platba i další výhody:
• Online kontrolu provedených příkazů;
• Nastavení přístupu ke Garantované platbě (Uživatel služeb mojebanka nebo profibanka má možnost nastavit přístupy jednotlivým zmocněncům – zaměstnancům. Prostřednictvím internetbankingu pak může online zvyšovat nebo snižovat limit pro prováděnou platbu).
• Správu účtů pro Garantovanou platbu (Uživatel služeb mojebanka nebo profibanka má možnost si nastavit tzv. pořadí účtů pro Garantovanou platbu. Při placení na pokladně LOPO se mu pak zobrazují účty v tom pořadí, které si pomocí této funkce přednastavil.).

Garantovaná platba je primárně určena fyzickým osobám – podnikatelům a podnikům. Lze ji zřídit ve všech prodejních místech KB. Zřízení služby je zdarma, klient platí pouze měsíční poplatek ve výši 75,– korun a jednorázový poplatek 390,– korun za vydání čipové karty “můjklíč”, přičemž měsíční poplatek je mu po dobu prvních dvou měsíců zcela odpuštěn. V případě, že klient využívá služby internetového bankovnictví KB – mojebanka nebo profibanka, je mu služba poskytnuta zdarma, tj. bez měsíčního poplatku.

Marie Růžičková
tisková mluvčí KB