Komerční banka nabízí bezpečné platby na internetu; úhrady prostřednictvím služby Mojeplatba neustále rostou

[Tisková zpráva] Služba Mojeplatba nabízí již více než rok klientům Komerční banky jednoduchý a bezpečný způsob plateb za zboží a služby na internetu. Objem transakcí v roce 2009 uskutečněný jejím prostřednictvím činil více než 14 milionů Kč, když jen za poslední čtvrtletí dosáhl téměř 8 milionů Kč.

Službu Mojeplatba může používat více než 600 tisíc klientů Komerční banky, kteří využívají aplikaci internetového bankovnictví Mojebanka. Díky moderní službě nemusí klienti ani internetoví obchodníci zakládat účty u třetích stran, které poskytují platební služby na internetu.

Komerční banka průběžně rozšiřuje nabídku partnerů umožňujících úhrady prostřednictvím služby Mojeplatba. Mezi nejvýznamnější v současné době patří: Datart.cz., Aukro.cz, Allianz Direct, Pražská energetika, Tipsport.net, a.s.

"Jsme rádi, že zájem klientů o službu Mojeplatba roste. Důvody spatřujeme především v tom, že klienti důvěřují aplikaci Mojebanka, na které je služba postavená,“ doplnil vedoucí přímého bankovnictví KB Mojmír Prokop.

K zpracování plateb prostřednictvím aplikace Mojeplatba dochází okamžitě. Pokud má obchodník účet u Komerční banky, obdrží platbu na svůj účet během několika minut (nebo v zákonné lhůtě na účet u jiné banky). Platba je pro obchodníka garantovaná – Komerční banka provádí blokaci prostředků na účtu klienta i v případě, že není možné provést okamžitý převod (například v době nočního zpracování dat nebo o víkendu). Zavedení služby navíc nevyžaduje zbytečně rozsáhlé zásahy do IT systémů.