Každý kdo si zřídí ČSOB Osobní konto Plus získá 3 měsíce vedení konta zdarma a možnost vyhrát atraktivní mobil

Pro každého, kdo se rozhodne si otevřít ČSOB Osobní konto Plus do 12. března 2004 je určena následující akční nabídka:

  • tři měsíce vedení konta zdarma,
  • možnost výhodné výměny nebankovní SIM karty za bankovní pro ovládání služby ČSOB Mobil 24:
    • klienti T-Mobile získávají bankovní kartu zcela zdarma (úspora 400 Kč),
    • klienti Eurotelu za jedinečnou cenu 95 Kč (úspora 305 Kč),
    • klienti Oskara za 150 Kč (úspora 197 Kč),
  • možnost vyhrát mobil Samsung SGH-E700 v hodnotě 14.450,– Kč v mimořádné soutěži „Kdo elektronicky zadává, vyhrává!“

Mobilní telefon vyhraje každý stý soutěžící, který si nejpozději do 12. března otevře ČSOB Osobní konto Plus, dále si zřídí službu ČSOB Mobil 24 nebo ČSOB Internetbanking 24 s SMS klíčem a zároveň uskuteční do 12. března alespoň jednu elektronickou transakci prostřednictvím služby ČSOB Mobil 24 nebo ČSOB Internetbanking 24.

Počet klientů, kteří již mají ČSOB Osobní konto Plus, se meziročně zvýšil téměř šestinásobně a v současnosti ho využívá více než 137 tisíc klientů. „Velký zájem o ČSOB Osobní konto Plus potvrzuje, že klienti oceňují výhodný paušální poplatek, který kromě balíčku služebzahrnuje všechny typy přímého bankovnictví včetně aktivního internetbankingu“ uvedl Pavel Hejzlar mluvčí ČSOB.

ČSOB Osobní konto Plus je balíček služeb pro pohodlnou, levnou a rychlou správu financí. Za měsíční paušální poplatek 50 Kč může jeho majitel využívat všechny přímé kanály k penězům:

  • ČSOB Linka 24 – ovládání konta přes Call Centrum,
  • ČSOB Mobil 24 – provádění transakcí pomocí aplikace v mobilním telefonu,
  • ČSOB Internetbanking 24 – komfortní správa konta přes osobní počítač.

Transakce jsou zabezpečeny SMS klíčem, jehož autorizační kód je vám zasílán přímo na mobilní telefon.

Balíček dále obsahuje:

  • elektronickou čipovou kartu VISA Electron,
  • povolené přečerpání účtu (při splnění podmínek banky),
  • ČSOB Info 24 – novou službu, se kterou klient získá vždy aktuální informace o svém kontu. Pouze si zvolí, o čem chce být informován, a požadované informace mu budou automaticky zasílány SMS zprávou nebo e-mailem.