Každý řidič je jedinečný

[Tisková zpráva] Stěžejní novinku v povinném ručení představila Generali v březnu letošního roku, kdy jako první pojišťovna v České republice zahrnula zdarma do povinného ručení Generali KOMPLET krytí havarijního rizika střetu se zvěří.

Od prvního října 2010 dochází ke zjednodušení segmentačních kritérií. Při vstupu do pojištění bude rozhodující pouze věk klienta do 30 let, přičemž segmentace je v Generali uplatňována až při vzniku pojistné události. V průběhu podzimu čekají na klienty i různá cenová zvýhodnění. Další novinky jsou již v přípravě a veřejnosti budou představeny postupně na přelomu roku. Generali nepřichází se inovacemi pouze v „sezóně“, ale po celý rok tak, jak průběžně analyzuje a přizpůsobuje pojistnou ochranu potřebám svých klientů.

„Trh pojištění motorových vozidel vykazuje v průběhu celého letošního roku výraznou dynamiku, a to nejen z pohledu ceny, ale také neustále se rozšiřující produktovou nabídkou,“ říká Ing. Petr Kopecký, generální ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali. „Citlivě vnímáme potřeby našich klientů a snažíme se podle nich upravit pojistnou ochranu. Jako první pojišťovna v ČR jsme od března letošního roku zahrnuli zdarma do povinného ručení riziko střetu se zvěří. Podzimní novinky jsou opět určené širokému spektru řidičů včetně drobných podnikatelů a Pražanů, protože každý klient je pro nás jedinečný,“ dodává Petr Kopecký.

Segmentace se nově netýká drobných podnikatelů a klientů s trvalým bydlištěm v Praze a to i zpětně. Od prvního října letošního roku jsou do ní zařazeni pouze řidiči do věku 30 let. Důvod je prostý. Dlouhodobě vykazují vysoký škodní průběh a to napříč celým trhem. Avšak mladý řidič neznamená automaticky špatný řidič. V Generali přistupujeme ke každému klientovi individuálně a proto segmentaci uplatňujeme až v okamžiku pojistné události. Při vstupu do pojištění má řidič do 30 let věku stejné podmínky jako čtyřicátník, který jezdí 10 let. Záleží pouze na škodním průběhu.

Kromě cenových zvýhodnění, připravených pouze pro podzim letošního roku, mohou klienti využít možnost zkopírování bonusu z povinného ručení na nově sjednané havarijní pojištění až do výše 20%. Unikátní na trhu je sčítání limitů u asistenčních služeb v případě, kdy má klient u Generali sjednané povinné ručení i havarijní pojištění. Díky tomu může dosáhnout na delší odtah vozidla například do svého domovského autoservisu, kde vozidlo nejlépe znají.

Pojištění střetu se zvěří zdarma v rámci povinného ručení Generali KOMPLET zahrnuje úhradu nákladů na opravu poškozeného vozidla až do výše 100 tisíc korun, přičemž výplata pojistného plnění nemá vliv na škodní průběh pojištění odpovědnosti vozidla. Využijí ho i řidiči se sjednaným havarijním pojištěním vzhledem k nízké spoluúčasti jednoho tisíce korun. V jeho případě běžně činí minimálně pět tisíc korun a navíc s vlivem na bonus z havarijního pojištění.

Povinné ručení Generali KOMPLET nabízí vysoké limity krytí, které jsou 2× vyšší než zákonem stanovené. Je důležité si uvědomit, že především náklady spojené se škodami na zdraví mohou jít i do desítek milionů. Další přidanou hodnotou jsou rozšířené asistenční služby, které nově ošetřují komplikace v podobě vybití akumulátoru, zlomení či ztrátu klíčků, záměnu pohonných hmot a podobně. Ti, kteří cestují často do zahraničí, jistě ocení možnost profesionálního tlumočení či navýšení limitů pro asistenci.