Každý klient splátkového systému CCS Triangl průměrně nakoupil zboží na splátky za 21 623 Kč

PRAHA, 15. 7. 2002 – Podle průzkumu mezi klienty společnosti Český Triangl, která stojí za jednou z vedoucích značek splátkového prodeje – CCS Triangl, nakoupil každý z téměř 130 tisíc zákazníků zboží na splátky v průměrné hodnotě 21 623 Kč.

„Typickým klientem CCS Triangl v České republice je svobodný muž ve věku 21 – 30 let, jeho hrubý příjem se pohybuje okolo 13 871 Kč, má středoškolské vzdělání a pracuje nejčastěji v oblasti obchodu a služeb nebo jako řemeslník. V průměru uzavřel takový klient u CCS Triangl jednu nebo dvě smlouvy, každou na nákup v průměrné hodnotě 13 777 Kč,“ dodal k průzkumu Milan Hladík, výkonný ředitel a člen představenstva CCS České společnosti pro platební karty a.s., hlavního akcionáře společnosti Český Triangl.

Nákupy na splátky využívají všechny věkové kategorie
55 % klientů CCS Triangl v České republice jsou muži. Více než polovinu nákupů zboží na splátky realizují ženatí muži nebo vdané ženy (56 %), svobodní klienti pak zhruba čtvrtinu nákupů (26 %). Co se týče věkové struktury klientů, nejvíce nakupovali u CCS Triangl mladí lidé
od 21 do 30 let (30 % klientů) a od 31 do 40 let (26 % klientů). Lidé ve věkovém rozmezí
41 – 50 let jsou zastoupeni 21 %, nejméně početnou skupinu klientů pak tvoří lidé ve věku
do 20 let.

Nulové navýšení volí 90 % klientů
Z průzkumu rovněž vyplývá velký zájem o možnost nakupovat zboží na splátky s nulovým navýšením, jelikož 90 % klientů CCS Triangl se rozhodlo pro model splácení s 0 % navýšením. 10 % klientů pak volilo jiný model splácení.

Největší zájem je o domácí spotřebiče
Nejprodávanějším sortimentem zboží byly domácí spotřebiče – zejména pračky, televizory, ledničky, telefony a videa. Vzhledem k významnému rozšíření sortimentu, je v letním období očekáván růst zájmu o novinky v katalogu CCS Triangl: skútry a mopedy, notebooky, klimatizační jednotky či nový sortiment nábytku a pokojových svítidel.

Klub Triangl pro stálé zákazníky
O stálé zákazníky pečuje Klub Triangl, který poskytuje svým členům více splátkových modelů s 0% úrokovou sazbou a řadu dalších výhod: nákup bez potvrzení o výši příjmů, objednávku zboží po telefonu, slevu 8 % při nákupu v hotovosti, atd. V současnosti má klub téměř 104 tisíc členů.

Speciální akce CCS Triangl pro letní měsíce
V letních měsících přichází CCS Triangl s novou službou – nákupem exkluzivního poznávacího zájezdu cestovní kanceláře Marco Polo na splátky s nulovým navýšením.

Další marketingovou aktivitou CCS Triangl je letní soutěž o víkend v Paříži. Ten může vyhrát každý, kdo doporučí CCS Triangl svému známému. Jedinou podmínkou pro zařazení do slosování je, že tento nový klient uzavře u CCS Trianglu smlouvu. Výhru pak získávají oba klienti CCS Triangl.

Věková struktura klientů CCS Triangl 0 – 20 let – 0,33 % 21 – 30 let – 29,8 % 31 – 40 let – 26,3 % 41 – 50 let – 21,7 % 51 – 60 let – 15,4 % 61 a více – 6,61 %
Průměrná hodnota jednoho nákupu 12 794 Kč – celkem (muži i ženy) 13 127 Kč – muži 12 383 Kč – ženy
Celková hodnota nákupu 21 623 Kč – celkem (muži i ženy) 22 185 Kč – muži 20 927 Kč – ženy

Informace o společnosti:
CCS Česká společnost pro platební karty byla založena v roce 1991 se zaměřením na poskytování služeb především v oblasti specializovaných karet akceptovaných v síti čerpacích stanic. V současnosti představuje významnou nebankovní finanční skupinu na českém trhu, která se specializuje na poskytování karetních, platebních a spotřebitelských služeb.
Portfolio CCS přináší řadu produktů od služeb řízení firemního autoparku, přes bezhotovostní nákupy zprostředkované specializovanými kartami až po věrnostní programy pro firemní obchodní partnery a jejich zaměstnance. Pro soukromé osoby je určena nabídka segmentu spotřebních financí, které reprezentuje značka splátkového prodeje CCS Triangl a kreditní karta CCS Kredo, MasterCard Electronic.

Značka CCS Triangl vznikla v roce 2001 akvizicí společnosti Český Triangl, kdy se CCS Česká společnost pro platební karty stala rozhodujícím akcionářem této společnosti. Historie společnosti Triangl pak sahá do roku 1992. Významným mezníkem v její činnosti byl rok 1998, kdy přišla na trh s novou koncepcí splátkového prodeje s 0% navýšením. CCS Triangl je typický katalogovým prodejem na splátky s nulovým navýšením a dopravou zboží zdarma.