Každý klient ČS může mít on-line přehled o zůstatku a pohybu na účtu

Informační zprávy o zůstatku na účtu si mohou nyní sjednat všichni klienti České spořitelny. Službu, která byla doposud dostupná pouze prostřednictvím SMS a pouze pro uživatele přímého bankovnictví, od 1. února 2008 Česká spořitelna rozšiřuje pro všechny svoje klienty a vedle SMS zprávy nabízí i možnost zaslání informace o zůstatku mailem.

Poplatek za jednu informační SMS zprávu bude od února činit 1,50 Kč, přičemž pro majitele Osobního účtu může být služba nadále zdarma, pokud si ji zvolí jako součást účtu. E-mailová zpráva o zůstatku je zdarma pro všechny klienty. Zdarma jsou nadále pro všechny klienty také tzv. „autorizační a konfirmační“ SMS zprávy, tedy zprávy s kódem transakcí pro přímé bankovnictví, nezbytným pro potvrzení každé transakce přes SERVIS 24 Internetbanking a SMS zprávy potvrzující provedení transakce.

„Informace o zůstatku je mezi našimi klienty žádaná. Rozhodli jsme se proto, že ji nabídneme i klientům, kteří nevyužívají přímé bankovnictví a že rozšíříme možnost informace vedle SMS zprávy také prostřednictvím mailu,“ řekl Martin Techman, ředitel úseku rozvoj obchodu.

Klienti si mohou službu „informace o zůstatku“ sjednat prostřednictvím přímého bankovnictví nebo v kterékoli pobočce České spořitelny. Informaci o zůstatku lze nastavit jako SMS nebo e-mailovou zprávu o denním zůstatku na účtu, nebo jako zprávu o každém pohybu na účtu. Způsob a podmínky pro zasílání informace o zůstatku prostřednictvím SMS nebo e-mailu je možné nastavit v aplikaci SERVIS 24 Internetbanking, SERVIS 24 Telebanking i v pobočce. Klienti tak mají možnost zvolit si výši zůstatku nebo velikost změny zůstatku, o které si přejí být informováni.