KASA.cz – kobrandované karty Eurocard/Mastercard

Společnost EUROCOMM Group s.r.o., provozovatel internetového obchodního centra KASA.cz, přichází s novinkou, která vám usnadní nakupování. A to nejen na KASA.cz! Společnost začala prostřednictvím AURA, Cetelem ČR, a.s. vydávat kobrandované karty KASA.cz (Eurocard/Mastercard).

Co je karta AURA

Co že je to za kartu? Karta Aura je klasická úvěrová karta. Funguje na principu revolvingu, tedy opakovaného půjčení. A co víc, výši aktuálního úvěrového rámce neboli vaší peněžní rezervy si můžete určit sami, a to v rozmezí od 10 tisíc do 60 tisíc korun.

Tyto prostředky potom čerpáte v okamžiku použití karty. Následující měsíc obdržíte výpis z účtu a začínáte splácet pravidelnou měsíční splátku ve výši 4 nebo 5 procent ze schváleného úvěrového rámce, bez sankcí ale můžete splatit i částku vyšší. Každá uhrazená splátka automaticky doplňuje peněžní rezervu, a tedy znovu i disponibilní částku. Kartu tak můžete používat opakovaně, aniž byste museli čekat na úplné splacení předchozích čerpání.

Nic ale není zadarmo. Takže i za půjčení peněz prostřednictvím karty AURA musíte zaplatit. Úroková míra je 1,78 procenta měsíčně z dlužné částky.

Výhody karty AURA

Karta se vydává zdarma a pokud ji nepoužíváte, nic vás nestojí. Naopak, když se ji rozhodnete použít, můžete tak učinit ve více než 27 000 obchodních místech po celé České republice, stejně jako ve více než 2 500 bankomatech. Navíc první 3 výběry v bankomatech jsou zdarma, poplatky za vás zaplatí KASA.cz.

Nespornou výhodou je jistě i fakt, že kartu můžete použít i vícekrát v jednom měsíci. Splátku ale budete platit pořád jenom jednu měsíčně.

Nabízí se ale ještě další služby. Například, úvěrový účet můžete ovládat zdarma prostřednictvím telefonu, mobilního telefonu i internetu. Na kartě můžete pojistit pro případ invalidity, pracovní neschopnosti, úmrtí a ztráty zaměstnání.

Internetové obchodní centrum KASA.cz vám k nákupu prostřednictvím karty KASA.cz nabízí široký sortiment rozličného zboží vysoké kvality. Volit můžete z nabídky více než 300 světově proslulých i méně známých značek.