Kampaň RSTS reaguje na krizi

Raiffeisen stavební spořitelna od 1. června spouští rozsáhlou marketingovou kampaň přinášející nové výjimečné a bezkonkurenční výhody pro zájemce o stavební spoření. Ekonomická krize ve větší či menší míře doléhá na všechny a Raiffeisen stavební spořitelna pociťuje společenskou odpovědnost - zejména vůči mladým lidem. Její nová kampaň přináší unikátní výhody pro všechny a pro klienty z řad mladších ročníků ještě něco navíc.

Výhody pro mladé – 50% sleva a dvojnásobné zhodnocení vkladů

Všichni klienti narození v roce 1990 a později mají možnost v období od 1. 6. do 31. 12. 2009 uzavřít smlouvu s poloviční úhradou za její uzavření a dvojnásobným úročením vkladů až do konce roku 2010.

Mimořádná prémie 5000 Kč

Druhá nabídka, kterou mohou využít všichni, je neméně zajímavá. Klienti, kteří budou mít na své nové smlouvě k 30. 11. 2009 zůstatek 20000 Kč, obdrží kromě plné státní podpory 3000 Kč mimořádnou prémii ve výši 2000 Kč na stavební spoření. Pro získání prémie tak u RSTS, specialistů na moderní bydlení, stačí naspořit 20 000 Kč – optimální sumu pro získání plné státní podpory.

Slevová karta Více domova

Navíc klienti uzavírající novou nebo následnou smlouvu získají od svého finančního poradce kartu Více domova, s níž mohou čerpat vysoké slevy u partnerů RSTS. Investice se slevou jim navíc přinese dodatečné úspory nákladů na bydlení. Například kvalitní okna od Vekry (v akci s 40% slevou) mohou uspořit až 20 % energie díky zabránění úniku tepla, významné energetické úspory rozhodně přinese také indukční varná deska, kterou mohou klienti při nákupu kuchyně získat s kartou Více domova od společnosti Sykora zdarma. Společnost Wienerberger poskytne 30% slevu na veškerý sortiment POROTHERM, přičemž s technologií POROTHERM DRYFIX.SYSTEM lze mimo jiné s nebývalou účinností zamezit nehospodárným únikům tepla. Schiedel zase sleví klientům RSTS až 15 % při nákupu komínového systému ABSOLUT nebo DUO – tepelné ztráty větráním lze snížit až o 25 %.

Dokladem toho, že cílem kampaně RSTS není pouze nalákat nové klienty, je skutečnost, že se akce vztahuje nejen na ně – týká se jakýchkoli nových smluv o stavebním spoření a výhod tedy mohou využít i stávající klienti, kteří chtějí uzavřít smlouvu následnou. Cílem je pomoci klientům získat co nejvýhodnější výnos díky optimálnímu vkladu, což je společně s naprosto unikátní prémií 2000 Kč, speciálními výhodami pro mladé a dárkem v podobě slevové karty Více domova vstřícným krokem RSTS, která chce svým klientům v obtížném období ekonomické krize poskytnout pomoc. Finanční poradci RSTS ve všech krajích České republiky ochotně poskytnou detaily kampaně a odborně zodpoví i jakékoli další dotazy.

Profilujeme se jako specialisté na moderní bydlení, profesionálové, a myslíme to vážně. Poselství naší nové kampaně se dá vyjádřit jednoduše: Stavební spoření je i v dobách krize nejlepším a nejstabilnějším řešením. A my chceme lidem našimi mimořádnými benefity toto spoření ještě více přiblížit, říká Mgr. Tomáš Vášáry, ředitel odboru marketingu a PR Raiffeisen stavební spořitelny.