Kampaň 30 dní pro neziskový sektor vyvrcholila v novém ústředí ČSOB

ČSOB poskytla své unikátní prostory nového ústředí v Praze - Radlicích k příležitosti ukončení jubilejního 10. ročníku kampaně 30 dní pro neziskový sektor. Hlavní součástí slavnostního večera, který pořádalo Informační centrum pro neziskové organizace (ICN), bylo předání cen „Žihadlo 2007“ za nejúspěšnější veřejně prospěšnou kampaň. V rámci večera diváky nadchla kapela Jedličkova ústavu The TAP TAP a duo Two voices ve složení Jana Rychterová a Edita Adlerová.

„Již druhým rokem jsme generálním partnerem kampaně 30 dní pro neziskový sektor. Jsme rádi, že letos se spolupráce povedla rozšířit i za hranice finanční podpory,“ uvádí Petr Hutla, vrchní ředitel pro lidské zdroje a služby a člen řídícího výboru ČSOB. „Tento večer jsme poprvé poskytli bankovní prostory pro konání charitativní akce. Myslím, že spokojené byly obě strany a již nyní mohu říci, že podobné aktivity na půdě nového ústředí v budoucnu rádi opět podpoříme,“ dodává Petr Hutla.

Motto 10. ročníku kampaně „30 dní pro neziskový sektor“ letos znělo „Každý může být hrdinou“. Jeho smyslem bylo upozornit veřejnost, že každý může přispět vybrané neziskové organizaci nebo se přímo zapojit do její práce a pomoci tak dobré věci.

Předávání ocenění Žihadlo za rok 2007 zahájil hostitel večera Petr Hutla z ČSOB. Ocenění „Žihadlo“ vyhlásily letos poprvé ICN a internetový portál www.neziskovky.cz jako vůbec první samostatnou soutěž sociální reklamy. Do soutěže se přihlásilo celkem 27 neziskových organizací se zhruba 40 kampaněmi. Porota, složená ze zástupců neziskového sektoru, médií, reklamních a PR agentur i firem, které se podpoře neziskového sektoru systematicky věnují, hodnotila nejen nápad a zpracování reklamního spotu, tištěného inzerátu či internetové kampaně, ale také vhodnost zvolené komunikační strategie s ohledem na cílovou skupinu.

Ocenění za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň získaly v kategorii televizní spot Greenpeace, v kategorii rádiový spot Amnesty International ČR a ve dvou kategoriích tištěná reklama a internetový projekt obecně prospěšná společnost Partners Czech.

ČSOB je partnerem neziskových organizací již dlouhá léta. V rámci své společenské odpovědnosti podporuje především oblasti vzdělání, integrace sociálně a zdravotně postižených, profesionalizaci neziskového sektoru a životní prostředí. „V rozhodování firmy je důležitá synergie ekonomických a sociálních cílů. Společenská odpovědnost je pro nás dlouhodobou investicí do budoucnosti firmy i společnosti,“ dodává Petr Hutla.

Detailní informace a další fotografie můžete nalézt na webu neziskovek.