Již 750 000 klientů využívá produktové balíčky České spořitelny

Osobní balíčky České spořitelny, určené ke komplexní správě financí, využívalo v březnu 2005 již přes 750 000 klientů České spořitelny. Banka uvedla na trh první balíček v říjnu 2001. Česká spořitelna nabízí balíčky ve čtyřech verzích - Výhodný program, Komplexní program, program Student+ a účet Senior, precizně připravených podle potřeb jednotlivých skupin drobných klientů.

Produktové balíčky jsou světovým trendem. Jejich oblíbenost mezi klienty dokazuje, že se nám je skutečně podařilo sestavit tak, aby odpovídaly potřebám našich klientů. Dynamika nárůstu počtu uživatelů je velká – např. v posledním měsíci si denně v České spořitelně sjednalo některý z produktových balíčků více než 2 300 klientů. Očekáváme, že v létě počet balíčků dosáhne hranice jednoho milionu, uvedl Petr Bobysud, ředitel odboru klientské segmenty České spořitelny.

Základem balíčků je sporožirový účet, ke kterému si pak může klient za pevně stanovenou cenu zvolit další služby jako např. přímé bankovnictví, kontokorentní úvěr, mezinárodní platební karty, včetně bezplatných výběrů z bankomatů a platebních příkazů realizovaných prostřednictvím přímého bankovnictví.

Klára Gajdušková
Tisková mluvčí ČS, a.s