Již 1 000 000 produktů přímého bankovnictví KB!

Komerční banka dosáhla v těchto dnech hranice 1 000 000 prodaných produktů přímého bankovnictví, čímž potvrdila svoje přední místo mezi bankami v ČR v této oblasti.

Přímé bankovnictví KB, které je dostupné 24 hodin denně 365 dní v roce, mělo na konci září 2005 více než 770 tisíc klientů. Měsíčně je prostřednictvím těchto distribučních kanálů zadáno téměř 7 milionů platebních příkazů a zasláno více než 2 miliony SMS zpráv s informacemi o účtech a transakcích platební kartou. Telefonní centrum obslouží měsíčně více než 1 200 000 příchozích hovorů.

Přímé bankovnictví KB nabízí širokou škálu funkčností, od běžného tuzemského a zahraničního platebního styku, přes možnost zasílání oznámení o provedených operacích SMS, emailem či faxem až po možnost investování do podílových fondů či nákupu cizích měn v dohodnutém kurzu.

KB nabízí nově v rámci přímého bankovnictví revoluční službu Mobilní banka, unikátní mobilní bankovnictví na bázi technologie JAVA, které umožňuje klientům ovládat účet v on-line režimu prostřednictvím klávesnice a displeje mobilního telefonu. Tuto novinku je možné až do konce roku 2005 využívat bez měsíčního poplatku ZDARMA. Rozšiřování nabídky produktů a služeb s využitím moderních technologií je součástí strategie KB jako dynamické a moderní banky 21. století.

Marie Petrovová
Tisková mluvčí KB