Jahod na erasporeni.cz přibývá

[Tisková zpráva] Zcela nová a netradiční kampaň na Era spoření slaví úspěchy. Soutěž ve sbírání jahodových samolepek a magnetek se setkala s obrovským zájmem – během půl měsíce tak bylo na stránky www.erasporeni.cz zasláno přes 18 tisíc soutěžních kódů. Od konce února, kdy byl web spuštěn, ho navštívilo téměř 40 tisíc lidí.

„Lidé se do soutěže vrhli opravdu s plnou vervou a počty kódů nám každým dnem narůstají. Na erasporeni.cz se tak už podařilo vypěstovat přes 7 tisíc nových jahod,“ popisuje Petr Vondráček,  manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.

Na internetových stránkách www.erasporeni.cz tráví návštěvníci v průměru čtyři minuty. Denní návštěvnost se pohybuje okolo tří tisíc lidí.

Mimo sběru jahodových samolepek a magnetek probíhá po celé ČR také mnoho netradičních promo akcí. V centrech Prahy a Brna jsou například nainstalovány ledové kry (viz foto), které v sobě skrývají jahodové předměty a další zajímavé dárky.

Ve větších městech po celé ČR pak probíhá akce „Maruška a 12 měsíčků“, kde si lidé mohou zasoutěžit v tipování měsíců podle indicií umístěných na kloboucích. Odměnou je pak dle výběru buď magnetka s kódem nebo některý ze zajímavých jahodových dárečků.  Kalendář všech akcí je na www.erasporeni.cz.

„Cílem kampaně, která stále pokračuje, je zapůsobit na klienty v osobnější rovině a poukázat na vysokou dostupnost nabízených produktů,“ dodává Petr Vondráček.

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.