Ivana Špiláková, Petr Janák a Jiří Hájek ve skupině PPF

Skupina PPF oznamuje příchod dalších manažerských posil v oblasti HR a komunikace.

Ivana Špiláková

Šéfkou HR v ruské HC&FB se k 1. červnu stala letos třiačtyřicetiletá Ivana Špiláková. Dosud pracovala ve společnostech Lesy Slovenské republiky, š.p., Team Training International a Prvá stavebná sporiteľňa, a.s., Bratislava. S čím přichází: „Budu moci uplatnit své zkušenosti z práce s lidskými zdroji a zároveň své zkušenosti z bankovní sféry v dynamické skupině HC a na to se moc těším“.

Petr Janák

Na místo Ředitele HR pro skupinu Home Credit přichází letos čtyřiatřicetiletý Petr Janák. V minulosti působil mimojiné v RWE Energy Customer Services CZ, a.s. kdy byl Head of Operations, předtím v T-Mobile. Je ženatý. „Můj přestup do HC v rámci skupiny PPF je ohromnou příležitostí, jak využít zkušenosti z mezinárodních korporací ve velmi dynamickém podnikatelském prostředí skupiny PPF, kterou vnímám jako zaměřenou na výsledek.“

Jiří Hájek

Nastupuje na pozici Ředitel marketingu a komunikace. Dosud byl viceprezidentem firemní komunikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic, v letech 1999–2001 ředitelem vnějších vztahů Český telecom. Je ženatý, má 35 let. O svém nástupu říká: “Chci posílit vnímání PPF jako inovativní, prestižní a seriózní skupiny”Tiskovou mluvčí PPF odpovědnou za vztahy s médii zůstává Dita Fuchsová.

Vadim Petrov

Ze skupiny PPF po roce působení odchází k 31. červenci 2006 Vadim Petrov. V rámci transformace skupiny se na pozici Senior Communications Manager věnoval komunikační strategii a vnější i vnitřní komunikaci. V pozici Manažera pro vnější vztahy a strategický rozvoj rovněž spolupracoval na projektu víceletého gymnázia kolejního typu Open Gate Boarding School, na kterém také vyučoval Mediální výchovu. Vadim Petrov v minulosti pracoval jako tiskový mluvčí ve vládách Václava Klause a jako konzultant Public Relations, které rovněž vyučuje na Národohospodářské fakultě VŠE v Praze.

Evžen Hart, výkonný ředitel PPF odpovědný za HR a komunikaci, k příchodům lidí dodává: „Chceme komunikovat a chovat se všude ve světě tak, jak se chovají a komunikují velké a úspěšné firmy. K tomu nám pomohou mimo jiné odborníci na komunikaci a HR, kteří své zkušenosti nabyli ve významných a úspěšných firmách.“