Internetový obchod posílil pozici společnosti Electro World

Úspěšně fungující internetový obchod se stal významnou součástí obchodní politiky společnosti Electro World v České republice. Během jeho měsíčního testovacího provozu firma jeho prostřednictvím utržila 1,5 mil. Kč. Potvrdily se také trendy charakterizující obchod s elektrosortimentem na internetu, kdy nejvýraznější podíl na prodeji má bílá elektrotechnika. Internetový obchod společnosti Electro World funguje od poloviny srpna ve standardním provozu.

„Projekt internetového obchodu je pro Electro World zásadním doplněním dosavadní expanze kamenných obchodů. Vyplňujeme prostor, který se logicky otevřel po úspěšném vstupu společnosti na trh v České republice,“ uvedla PhDr. Anna Rumianová, manažerka internetového obchodu a call center pro střední Evropu.

Adresa www.electroworld.cz se stala součástí skupiny internetových obchodů s elektrotechnikou, které provozují sesterské společnosti Electro Worldu ve 26 zemích Evropy. Rychle rostoucí internetový trh s elektrotechnikou je pro strategii mateřské společnosti a majitele skupiny DSG international plc. velkou výzvou a stal se jednou z hlavních forem prodeje elektrotechniky. Cílem je oslovit velmi širokou a různorodou skupinu uživatelů internetu jednoduchým, spolehlivým a výhodným způsobem nákupu.

„Naši internetoví zákazníci se mohou spolehnout na to, že zboží, které nabízíme, máme skladem. Jedním ze synergických efektů je i služba, kdy si zboží zakoupené na internetu mohou vyzvednout v některé z kamenných prodejen do tří hodin po objednání,“ říká PhDr. Anna Rumianová.

Cílem společnosti je dosáhnout během dvou let prostřednictvím internetových obchodů 10% podílu na obratu v České republice. Z regionálního hlediska bude českou podobu internetového obchodu společnosti následovat sesterský projekt prodeje elektrotechniky v Polsku a Maďarsku.