Internetové obchody míří do kamenných obchodních center

O tom, že propojení virtuálního a kamenného obchodu se vyplatí, je přesvědčen Martin Kasa, ředitel společnosti EUROCOMM Group. Proto také internetové obchodní centrum KASA.cz otevřelo počátkem srpna již druhou „kamennou“ pobočku, tentokrát v obchodním centru Novodvorská Plaza na Praze 4.

„Jedná se o naši první prodejnu ve velkém obchodním centru,“ vysvětluje Martin Kasa. Nová pobočka KASA.cz je situována v přízemí obchodního centra Novoplaza, hned vedle hlavního vchodu. Návštěvníci zde mohou nejen nakoupit, ale také využít řady dalších služeb. „Prodejna nabízí kompletní sortiment z KASA.cz, tj. 80.000 položek zboží, které si může zákazník na místě objednat. Dále slouží k vyřizování reklamací, uzavření splátkového prodeje a k osobnímu odběru méně rozměrného zboží. V prodejně si všichni mohou vyzkoušet nákup zdarma na 2 volně přístupných terminálech,“ doplňuje ředitel. Nákup zdarma spočívá v možnosti objednání vybraného sortimentu zboží – v tomto případě časopisu GEO. Jedná se o plnohodnotný nákup, kde zákazník obdrží zboží až do domu. Zákazník si tak může vyzkoušet postup nakupování po internetu, aniž by ho to cokoliv stálo.