Internetové obchody KASA: Sezónní zboží na internetu nakupují Češi dvakrát častěji než loni.

Až o 90 % meziročně narostl zájem internetových nakupujících o sezónní zboží jako jsou bazény, sportovní zboží či zahradnické vybavení – grily. Vyplývá to z aktuálních tržeb společnosti EUROCOMM Group, která provozuje jedno z největších tuzemských internetových obchodní center KASA.cz. „Zatímco v roce 2006 činily tržby v tomto prodejním sektoru přibližně 2 miliony korun, letos se zatím vyšplhaly na 3,7 milionu Kč,“ potvrzuje Martin Kasa, ředitel KASA.cz.

Rekordní zájem zaznamenává KASA.cz v těchto dnech především o bazény a sportovní potřeby, velké oblibě se těší grily všeho druhu. O bazény je na internetu díky velmi teplému květnu více než pětinásobný zájem než v loňském roce. Sportovní potřeby si na síti kupuje o 150 % více zákazníků, než v roce 2006. Za grily zaplatili nakupující o 90 % více peněz, než za stejné období loňského roku.

„Masivní zájem lidí o oblast hobby zboží kopíruje celospolečenskou poptávku, registrovanou i v kamenných obchodech. Na internetu je rostoucí zájem navíc tažen faktem, že stále více zákazníků z této specifické oblasti má přístup k internetu a nebojí se ho využívat k nákupům,“ říká Martin Kasa. Podle Kasy bude popularita internetového nakupování i v těchto dříve okrajových komoditách růst, protože lidé ztrácí zábrany při nákupech tímto moderním a nejpohodlnějším způsobem.