Internetové bankovnictví České spořitelny je stabilizované - Banka nebude účtovat klientům za květen poplatek 25 Kč za SERVIS 24

[Tisková zpráva] Internetové bankovnictví České spořitelny je stabilizované, banka nadále intenzivně pracuje na zajištění jeho plné funkčnosti pro všechny klienty.

-    Internetové bankovnictví České spořitelny je stabilizované

-    Česká spořitelna nebude v květnu účtovat klientům poplatek za SERVIS 24

Internetové bankovnictví České spořitelny je stabilizované, banka nadále intenzivně pracuje na zajištění jeho plné funkčnosti pro všechny klienty. 

Česká spořitelna se omlouvá všem klientům za dočasně snížený komfort při využívání internetového bankovnictví. Již včera se rozhodla, že nebude účtovat poplatek ve výši 25 Kč všem klientům internetového bankovnictví SERVIS 24 za květen 2011, a to bez ohledu na to, zda mají službu sjednanou separátně nebo v rámci balíčku (např. Osobního účtu).

„Plně si uvědomujeme komplikace způsobené klientům. Férový přístup ke klientům je pro nás klíčový, proto jsme se rozhodli pro okamžitou kompenzaci v podobě vrácení poplatku za vedení služby SERVIS 24,“ uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny.

Česká spořitelna nasadila minulý víkend (13.-14.5.2011) novou vylepšenou verzi internetového bankovnictví, která přinesla klientům řadu nových funkčností. Po překonání prvotních technických obtíží zaznamenala banka v uplynulých dnech výrazně vyšší počet klientů, kteří se přihlašovali do služby SERVIS 24. Zároveň řada klientů pracovala v internetovém bankovnictví déle než obvykle, protože si zkoušeli nové funkčnosti. Z těchto důvodů se někteří klienti mohli setkat se zobrazením upozornění, že mají přihlášení zkusit později. K provádění příkazů k úhradě mohli klienti v době, kdy nebyli úspěšní s přihlášením do internetového bankovnictví, využít všech bankomatů či platbomatů ČS, příp. služeb kterékoli z poboček České spořitelny.

Internetové bankovnictví využívá více než 1,3 mil. klientů České spořitelny.