Internetová veřejnost si z bank nejvíce oblíbila Českou spořitelnu

Česká spořitelna se stala nejoblíbenější bankou roku v anketě Zlatý Měšec 2003. Česká spořitelna získala tento titul na základě internetového hlasování široké veřejnosti. Anketu uspořádala společnost Internet Info, vydavatel finančního serveru Měšec.cz.

Titul nejoblíbenější banka v této soutěži nás nesmírně potěšil. Velmi si vážíme toho, že jsme ho získali na základě internetového hlasování veřejnosti. Právě internet se stále častěji stává zdrojem informací či prostředkem ke komunikaci. Také naší snahou je, aby si co nejvíce klientů oblíbilo pohodlné spravování svých financí prostřednictvím internetu, řekl Martin Škopek, člen představenstva a náměstek generálního ředitele.

Finanční skupina České spořitelny získala v soutěži Zlatý Měšec 2003 další ocenění. Investiční společnost ČS zvolili e-čtenáři druhou nejoblíbenější investiční společností, Stavební spořitelna ČS a Penzijní fond ČS se umístily na třetím místě o nejoblíbenější stavební spořitelnu a nejoblíbenější penzijní fond.

Tak jako další získané ceny i tyto nás motivují a zavazují do budoucnosti. Jsme si vědomi toho, že náš úspěch v hlasování veřejnosti záleží na spokojenosti klientů a je tedy podmíněn neustálým zlepšování kvality produktů a služeb, dodal Škopek. Soutěže o Zlatý Měšec se zúčastnilo několik desítek finančních institucí. Hlasování probíhalo pomocí on-line formulářů na speciálně vytvořených stránkách serveru Měšec.cz.

Klára Gajdušková
tisková mluvčí České spořitelny, a.s.