Internet Mall zaznamenal o Vánocích rekordy

Letošní Vánoce byly pro internetovou expertní nákupní galerii Internet Mall rekordní. Tržby byly v meziročním srovnání více než dvojnásobné, přišlo také nejvíce lidí v jednom dni a Internet Mall zaznamenal i rekord v množství i objemu objednávek. Nejvíce se na Internet Mall před Vánocemi prodávaly digitální fotoaparáty, hudba, filmy a MP3 přehrávače.

Auditované výsledky za poslední čtvrtletí i za celý loňský rok budeme mít až na přelomu března a dubna, ale již nyní odhadujeme tržby za prosinec mezi 130 až 140 miliony korun, přibližuje ředitel Internet Mall Ondřej Fryc předvánoční prodeje.

Několik rekordů je ale jasných už teď. Nejvíce unikátních návštěvníků zaznamenaly servery Internet Mall v pondělí 6. prosince – více než 53 tisíc. Přesně o týden později, 13. prosince, přijal Internet Mall zatím nejvíce objednávek ve své historii – 1592, v rekordním objemu 8,55 milionů korun, včetně DPH.

Nejprodávanějším zbožím na Internet Mall před Vánocemi byly digitální fotoaparáty. Za nimi jsou hudební nosiče, filmy na DVD a MP3 přehrávače, říká Ondřej Fryc. Podle Fryce se dobře prodávaly i hračky a sportovní vybavení, tedy ideální vánoční dárky.

Průměrná denní návštěvnost expertní nákupní galerie Internet Mall v posledních měsících loňského roku byla 30 tisíc unikátních návštěvníků, včetně víkendů. Po rekordním šestém prosinci začala návštěvnost mírně klesat, ale zase rostly objednávky. Čeští zákazníci se již naučili si zboží na internetu pečlivě vybrat a neobjednávat na poslední chvíli, říká Tomáš Kovařík, marketingový manažer a tiskový mluvčí Internet Mall.

I ty, kteří objednávali na poslední chvíli, jsme ale byli schopní uspokojit. Díky vlastní dopravě můžeme garantovat včasné doručení a v našich značkových prodejnách si mohli zákazníci vyzvednout objednané zboží ještě 23. prosince, dodává Tomáš Kovařík. Prodejny, kde si zákazníci mohou vyzvednout zboží a nebo rovnou zakoupit to, které si na místě vyberou, provozuje Internet Mall v Brně, Českých Budějovicích, Ostravě a Praze.

Rostislav Kocman
Ogilvy PR