ING Wholesale Banking oceněna za nejlepší globální kampaň roku 2008

Divize interní komunikace společnosti ING Wholesale Banking byla britskou asociací Communicators in Business oceněna za Nejlepší globální komunikační kampaň. Při hodnocení kampaně „Fitter, Focused, Further“ porotu přesvědčila především její promyšlenost a zapojení zaměstnanců do strategie. Cenu tým ING Wholesale Banking převzal 22. května 2009 v Birminghamu ve Velké Británii.

Tříletou strategii „Fitter, Focused, Further“ jsme spustili v únoru 2008. Jejím cílem je napomoci rozvoji obchodní činnosti na vybraných trzích, ve vybraných segmentech a produktových oblastech, představuje strategii Leanne Carmody, ředitel interní komunikace ING Wholesale Banking, a dodává: Velice mě těší, že porota po zásluze ocenila tvrdou práci a nasazení týmu. To, že jsme za sebou nechali tak kvalitní soupeře, jako jsou Reuters, Cadbury, Shell nebo Astra Zeneca, jistě svědčí o kvalitním vypracování a implementaci strategie, doplňuje Leanne Carmody.

Britská asociace Communicators in Business (CiB) je předním sdružením v oblasti komunikací v profesionálním a podnikovém sektoru. Prestižní ocenění vydává v šestnácti kategoriích, letos se jednalo o jubilejní 60. předávání. CiB bylo založeno v roce 1949.