ING představuje novou kategorii spoření

Spoření je téma, které Čechy zajímá, a množství jejich úspor v posledních letech utěšeně roste. Zároveň si stále více a více lidí žádá přímý přístup ke svým financím. Proto se retailová část finanční skupiny ING rozhodla nabídnout klientům spoření prostřednictvím přímé distribuce. Díky tomu budou ode dneška výhody jako vysoký úrok, žádné poplatky a peníze kdykoli k dispozici snadno dostupné pro každého.

V mezinárodním kontextu má ING s přímou distribucí bankovních produktů velké zkušenosti. Společnost ING Direct získala již po několika letech existence titul „The World’s Premier Direct Bank“ (Lafferty). Při vývoji svého nového konceptu přímého bankovnictví využívala ING v České republice zkušenosti kolegů z ING Direct.

První fáze přímé distribuce bude zahájena silnou marketingovou podporou spořicího účtu ING Konto. Tento spořicí účet charakterizují 2% úrok na každou vloženou korunu, okamžitá likvidita vložených prostředků a žádné poplatky. Tak výhodné podmínky může ING nabídnout díky absenci poboček a již existující kvalitní infrastruktuře IT a operations.

Předpokládáme, že naše aktivity otevřou diskusi o spoření, říká Dick Okhuijsen, generální ředitel ING Retail ČR/SR. Od nynějška Čechům nabízíme jednoduchý přístup ke spoření dosažitelný i z pohodlí jejich domova. Náš výzkum ING Konta ukázal, že někteří potenciální klienti považují tento produkt za ‚příliš dobrý na to, aby byl skutečný‘. Ovšem 17,5 milionu klientů ING Direct po celém světě je jasným důkazem, že SKUTEČNÝ doopravdy je, doplňuje Okhuijsen.