ING Investment Management získala dvě Zlaté mince

Špičkové parametry akciových fondů ING Investment Management potvrdila také slovenská soutěž finančních produktů Zlatá minca 2007. Společnosti přinesla dvě první místa. Mezi globálními akciovými fondy zvítězil ING (L) Invest Global High Dividend, mezi akciovými fondy rozvíjejících se trhů se zaměřením na střední a východní Evropu potom ING International Višegrádsky akciový fond.

„Význam ocenění nás těší tím více, že naše společnost získala hned dvě první místa z celkem pěti soutěžních kategorií akciových fondů,“ uvedl předseda představenstva ING Investment Management Jozef Sinčák.

Višegrádsky akciový fond je vlajkovou lodí česko-slovenských aktivit skupiny. Vznikl před deseti lety v České republice, kde se prodává pod názvem ING International Český akciový fond. Jeho průměrné roční zhodnocení za deset let existence se pohybuje okolo 15 procent. S více než 13 miliardami aktiv je největším akciovým fondem spravovaným z ČR. V posledních letech získal čtyřikrát za sebou ocenění Zlatá koruna.

V české nabídce je i akciový fond ING (L) Invest Global High Dividend. „ING Investment Management nabídla strategii investic do akcií vyplácejících vysoké dividendy jako první na světě a tato strategie patří dlouhodobě mezi její nejúspěšnější produkty. Je proto logické, že dnes nabízí tyto fondy v České republice a na Slovensku. Má s tímto typem produktů bohaté zkušenosti a jeho vhodnost pro různá klientská portfolia se osvědčila v řadě zemí světa,“ konstatoval Jozef Sinčák.

Zlatá minca je soutěží bankovních, pojišťovacích a jiných finančních produktů, rozdělených do 34 kategorií. O pořadí rozhoduje porota složená z ekonomických novinářů, zástupců vysokých škol, zpravodajských agentur, ekonomických serverů, makléřských a auditorských firem, společností pro průzkum trhu a šéfredaktorů regionálních novin. Každý člen poroty vybírá tři nejlepší produkty v každé kategorii. Doporučenými kritérii výběru jsou kvalita, zajímavost a použitelnost produktu pro co nejširší skupinu populace.