Internetové bankovnictví Citibank Online s novým designem!

Citibank spustila novou podobu internetového bankovnictví Citibank Online. Nové internetové bankovnictví přináší vedle uživatelsky příjemnějšího designu také jednodušší ovládání než předchozí verze při zachování vysokého standardu zabezpečení.

„Ke změně jsme přistoupili v reakci na růst obliby internetového bankovnictví u našich současných a potenciálních klientů. Vycházíme vstříc jejich požadavkům na jednodušší a pohodlnější práci s našimi internetovými službami,“ uvedl Rizwan S. Qazi, ředitel retailového bankovnictví Citibank Europe plc, organizační složka a dodal: „Již nyní využívá tento moderní komunikační kanál přibližně 70 % klientů z řad fyzických osob, kteří využívají některý z balíčků obsahujících osobní účet. Inovované internetové bankovnictví nám nyní umožní ještě lépe oslovit držitele Citi kreditních karet.“

Nové internetové bankovnictví Citibank Online nyní umožňuje významně zjednodušený postup při zadávání převodů a plateb a přitom zachovává oblíbené komfortní funkce předchozí verze jako je možnost vytvořit seznam častých tuzemských i zahraničních příjemců plateb, možnost pohodlně zadávat tuzemské i zahraniční platby podle vybraných příjemců, možnost nastavit inkaso či jej povolit, spravovat trvalé příkazy, nastavit automatické převádění finančních prostředků mezi běžným a spořicím účtem, řídit termínované vklady v Citibank a komunikovat s bankou.

Díky internetovému bankovnictví má klient přístup ke svému účtu 24 hodin denně 7 dní v týdnu a své finance může spravovat odkudkoli. Přístup do Citibank Online je nadále možný pouze s použitím Bezpečnostního klíče, jenž generuje unikátní jednorázové kódy. Tento způsob v současnosti patří k nejlépe hodnoceným prostředkům zabezpečení internetového bankovnictví.