I fotbaloví komentátoři prožívají podle společnosti MasterCard okamžiky vítězství

Společnost MasterCard, oficiální sponzor fotbalového šampionátu EURO 2008, podporuje v průběhu února novým televizním spotem začínající sportovní horečku fotbalových fanoušků. Půl minutový televizní spot MasterCard nahlíží tentokrát netradičně do zákulisí komentátorů zápasu a je zakončen sloganem „Okamžik vítězství: k nezaplacení“.

„Fotbalový šampionát EURO 2008 je dlouho očekávanou událostí, na kterou se těší fanoušci na celém světě. Jsem rád, že MasterCard je již déle než 15 let součástí této významné události a stojí tak v samém srdci fotbalu,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu. „Věřím, že velká část fanoušků se s heslem „Okamžik vítězství: k nezaplacení“ může ztotožnit. Všem přeji v letošní fotbalové sezóně co nejkrásnější sportovní zážitky.“

Nový televizní spot je součástí úspěšného reklamního konceptu společnosti MasterCard „… k nezaplacení (Priceless), který je známý po celém světe. Již v roce 2006 byla součástí globální kampaně MasterCard reklama ušitá na míru fotbalovým fanouškům. Spot s názvem „Horečka“, který byl vysílán ve více než 30 zemích světa vč. České republiky, byl zakončen výstižným sloganem „Fotbalová horečka: k nezaplacení“.

Společnost MasterCard je dlouhodobým partnerem fotbalových zápasů. Již více než 15 let spolupracuje významnou fotbalovou organizací, s asociací UEFA. Propojení MasterCard a fotbalu je součástí dlouhodobé strategie, která přináší neocenitelné zážitky držitelům platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro.

Více informací o kampani vč. možnosti prohlédnout si nový televizní spot najdete na webu společnosti MasterCard.