Hypoteční banka zdarma informuje o stavu hypotečního úvěru i účtu

Hypoteční banka, největší specializovaná tuzemská banka na poskytování hypoték, nabízí již několik měsíců novou informační službu. Klienti se prostřednictvím e-mailu nebo sms zprávy dozvědí, že bylo provedeno požadované čerpání hypotečního úvěru či mimořádná splátka hypotéky. Banka je také informuje v případě, že na svém účtu nemají dostatek finančních prostředků na splácení úvěru. Tato služba je poskytována bezplatně všem stávajícím i novým klientům.

„Smyslem této bezplatné služby je poskytovat klientovi úplné a aktuální informace týkající se jeho úvěru. Zprávy jsou automaticky zasílány na jeden klientem určený e-mail nebo mobilní telefon, případně na obojí,“ upřesňuje Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky. „Podstatně se zjednodušuje a zrychluje komunikace mezi bankou a klientem. Tuto službu v budoucnu rozšíříme o další informace týkající se správy hypotečního úvěru. Klienti jsou s touto službou velmi spokojeni, neboť jim pomáháme snižovat riziko platební delikvence, která může vzniknout v důsledku krátkodobého nedostatku finančních prostředků na účtu,“ dodává B. Suchánek.

Informace o stavu hypotečního úvěru i účtu si prostřednictvím e-mailu nechává zasílat téměř 21 000 klientů, prostřednictvím sms zprávy dokonce necelých 27 000 klientů. Od zavedení této služby jim Hypoteční banka poslala téměř 45 000 e-mailů a více než 57 000 sms zpráv.