Hypoteční banka má opět nejlepší internetové stránky ve finančním sektoru

Hypoteční banka, specialista na poskytování hypotečních úvěrů, zvítězila v letošním žebříčku WebTop100 o nejlepší internetovou stránku firem v kategorii finančních společností. Prvenství Hypoteční banky v silné konkurenci potvrdilo vysokou kvalitu její webové prezentace. Největší poskytovatel hypoték v České republice navíc obhájil své umístění z loňského roku.

Návštěvníci internetových stránek Hypoteční banky oceňují zejména jejich naprostou přehlednost společně s pestrou paletou nabízených produktů a on-line služeb. Kromě oblíbené možnosti vyřízení hypotéky on-line nebo snadného vypočtu úvěru na hypoteční kalkulačce banka letos umožnila svým klientům, aby se při stavbě obešli bez odhadce. Na stránkách Hypoteční banky totiž už stačí jen vyplnit a poslat dotazník a získat expresní protokol o stavu stavby.

Není co vytýkat, i z marketingového hlediska se jedná o jeden z nejlépe zpracovaných webů, které lze na českém internetu spatřit a hlavně snadno používat, komentuje internetové stránky Hypoteční banky Miloslav Lešetický, jeden z hodnotitelů WebTop100. Opětovné vítězství je pro nás důkazem, že zcela správně klademe důraz na jednoduchost a současně na to, jak našim klientům díky internetu ušetřit co nejvíce práce a času. Těchto zásad se budeme držet i nadále, vysvětluje úspěch v žebříčku Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky.

V letošním roce se stránky Hypoteční banky dočkaly milého oživení v podobě doprovodných ilustrací, které jsou v souladu s vizuálním stylem banky. Web Hypoteční banky také obohatilo nové řešení kontaktů na obchodní místa, nová rubrika s referencemi klientů, práci uživatelům zpříjemnily klávesové zkratky. Sekce novinářů byla vybavena RSS kanálem, který umožňuje čtení aktuálních článků bez nutnosti pravidelně navštěvovat stránky. Na tvorbě webových stránek se podílí společnost Media Factory.

Internetové prezentace hodnotila již sedmým rokem porota odborníků, kterým stejně jako loni předsedala bývalá ministryně informatiky Dana Bérová. Firemní weby se posuzovaly zejména z hlediska použitelnosti, designu, technického řešení, marketingového řešení a přínosu pro uživatele. Součástí projektu byla i konference, na které se minulý týden setkali odborníci z oblasti internetového podnikání.