Hraju s ING: nová soutěž ING o milion korun

Praha
4. března 2003

ING v České republice chce novou kampaní podpořit znalost značky a využít k tomu svého partnerství s českým fotbalem. Proto vznikla hra o milion korun nazvaná prostě Hraju s ING.

Princip hry je velmi jednoduchý. Ti, kdo si nalepí na své auto samolepku hry, mají na konci soutěže šanci získat hlavní výhru, kterou je 1 000 000 korun. Každý měsíc mohou získat výhru měsíce – 20 000 korun za rychlou a správnou odpověď na soutěžní otázku, kterou obdrží formou SMS zprávy na svůj mobilní telefon – a řadu drobných cen.

„Soutěž jsme koncipovali co nejjednodušeji. Současně jsme se ale snažili, aby neztrácela napětí a hravost,“ uvedl předseda Výkonné rady ING ČR / SR Ron van Oijen. „Stačí si pouze nalepit na auto samolepku a jste ve hře o milion,“ dodal.

Řidič, na jehož autě bude samolepka soutěže a který vyhledá promo tým, získává okamžitou výhru, například trička či hrnečky s karikaturami českých fotbalových reprezentantů. Dále dostane kupon, který vyplní a díky němuž se bude moci zúčastnit slosování o výhru měsíce, tedy 20 tisíc Kč na spořicí účet Oranžové konto. Vyplněný kupon umožní také postup do finále hry, v němž si bude moci vykopnout v penaltovém rozstřelu 1 000 000 Kč.

Samolepky mohou řidiči získat od promo týmu ING, který bude křižovat republiku ve speciálním automobilu, na čerpacích stanicích OMV, ve značkových prodejnách Eurotel či Opel, na mezistátních utkáních české fotbalové reprezentace a samozřejmě v ING Oranžových domech a ve všech patnácti agenturách ING.

Celá akce bude probíhat od března do září 2003 a obsáhne postupně všechny regiony České republiky.

Finále se bude konat v den kvalifikačního utkání mezi Českou republikou a Holandskem. Proběhne tedy 10. 9. 2003.

* * *

ING působí v 65 zemích světa a má více než 50 miliónů klientů. Z hlediska tržní kapitalizace je jednou z největších finančních skupin na světě. V České republice působí od roku 1991 v oblastech pojišťovnictví, penzijního připojištění, korporátního bankovnictví a správy aktiv. V roce 2001 vstoupila také na trh retailových bankovních produktů se svým spořicím účtem Oranžové konto.