Horká novinka v oblasti finančních služeb má jméno Web 2 Call

Kontakt s odborníkem, který respektuje váš čas

Nabídka služeb pro klienty má od března nový rozměr. Web to call šetří čas klienta a zejména umožňuje kontakt s finančním poradcem v čase, který si klient sám předem určí. Stačí pouhé připojení k internetu.

Na webových stránkách stavební spořitelny Wüstenrot pod „Naší nabídkou” najdete část věnovanou úvěrům. U každého jednotlivého produktu z této sekce se na zobrazené stránce objeví výrazný rámeček s oranžovým telefonem. Když na něj poklepete myší, otevře se dialogové okno. Zde vyplníte dva povinné údaje, a sice telefonní spojení a oblast bydliště. Máte rovněž možnost zadat požadavek, kdy vás má úvěrový specialista kontaktovat. Lze zadat dokonce ihned! V případě volby okamžitého kontaktu s poradcem byste na jeho zavolání neměli čekat déle než pět minut.