Homeworking přináší vyšší zisk

Žádné výdaje za nové kanceláře a nový nábytek, žádné další náklady na dopravu, ale naopak úspory za telefonování – to jsou jen některé z výhod telekomunikačního řešení Homeworking společnosti Contactel. ‚Firmám nabízíme zvýšení zisku, ne jen běžnou službu,‘ představuje Homeworking šéf podnikových projektů Contactelu Miroslav Řezníček. Progresivní světové společnosti včetně Microsoftu či IBM tak násobně zvyšují svůj vývojový potenciál. Podle průzkumu Světové organizace práce v Ženevě může homeworking zvýšit výkonnost ‚bílých límečků‘ až o 25 procent.

Do hry vstupuje Contactel
Specialisté Contactelu nejprve spolu s klientem analyzují jeho potřeby a ‚na míru‘ doporučí jen ty telekomunikační služby, které klient potřebuje. Zákazník obdrží Studii proveditelnosti, v níž jsou konkrétně rozpracovány oblasti jako přínosy homeworkingu, které práce jsou pro homeworking vhodné, technické a bezpečnostní požadavky, pracovněprávní záležitosti, řízení výkonnosti zaměstnanců, rizika a jejich vyhodnocení, náklady na implementaci systému a doporučení na použití telekomunikačních služeb. Druhou fází je pak vlastní poskytování telekomunikačních služeb. Tato fáze může zahrnovat i dodávku vybavení domácí kanceláře. Součástí nabídky je i možnost praktického zaškolení pracovníků klienta nebo trénink jeho školitelů.

Výhody
Mezi výhody řešení Homeworking společnosti Contactel patří bezpečný vzdálený přístup k firemní síti, účtování přístupu podle zvýhodněného internetového tarifu, možnost využití bezplatného čísla 800, centrální správa uživatelských účtů, snížení nákladů přístupu ve srovnání s pevným připojením i dostupnost provozních statistik přes internet prostřednictvím služby Set Box.

Co to stojí
Výše počáteční investice a výše provozních nákladů závisí na počtu pracovníků klienta a jejich telekomunikačních potřebách. Ve Studii proveditelnosti je uvedeno, jaké lze očekávat náklady, čím budou tvořeny a jaké budou přínosy systému. Podle toho pak zákazník rozhoduje o dalším postupu a rozsahu homeworkingu. Homeworking firmy Contactel je v tuzemských podmínkách vhodný pro podniky zaměstnávající obchodní zástupce, manažery partnerského prodeje, obchodní manažery, produktové manažery, pojišťovací agenty, pro administrativní a vývojové pracovníky, pro střední i vyšší management firem.

Další informace získáte na telefonním čísle 800 555 657 nebo www.contactel.cz.