Home Credit v prvním čtvrtletí zaznamenal nárůst objemu obchodu o 59 %

Společnost Home Credit Finance a. s. úspěšně zahájila vstup do nového roku. V prvním čtvrtletí financovala nákupy klientů v celkové výši 1,57 miliardy korun. Nárůst objemu obchodu Home Credit Finance tak oproti stejnému období loňského roku činí rekordních 59 %.

Přestože byl loňský rok pro Home Credit úspěšný, společnost neztratila dynamiku ani v prvním čtvrtletí. Během uplynulé vánoční sezóny se stala jednoznačným leadrem trhu. Vstup Home Creditu do nového roku byl však zcela mimořádný. Celkový objem úvěrů dosáhl v prvním čtvrtletí svého historického maxima 1,57 miliard korun, což v meziročním srovnání přestavuje nárůst o 59 %. Tyto úspěchy potvrzují správně nastavenou filozofii společnosti, která spočívá v jednoduché dostupnosti úvěrových produktů, rozsáhlé distribuční síti, segmentovaném portfoliu produktů a aktivním přístupu ke klientskému kmenu, říká Ing. Miloš Stibor, generální ředitel Home Credit Finance.

Klienti Home Creditu využili výhodných povánočních výprodejů

Nový trend prodloužení vánoční nákupní sezony do začátku nového roku jsme poprvé zaznamenali v uplynulém roce. Mezi prvním čtvrtletím roku 2002 a 2003 byl nárůst objemu obchodu o 8 %, v roce 2004 to již bylo 40 % a letos činí nárůst objemu obchodu oproti loňskému roku 59 %, říká Ing. Miloš Stibor a dále vysvětluje: Naši klienti již běžně nakupují na splátky i mimo hlavní vánoční sezonu. Díky snadné dostupnosti a velké variabilitě se produkty Home Creditu staly osvědčeným a skutečně jednoduchým řešením financování výhodných nabídek zboží.

Komodity nejčastěji nakupované s Home Creditem

Na splátky s Home Creditem se i v prvním čtvrtletí roku 2005 nejčastěji nakupovalo zboží, bez kterého se moderní domácnost neobejde, tedy černá a bílá elektronika. Kromě spotřební elektroniky (televizory, videorekordéry, DVD přehrávače), elektrospotřebičů (pračky, sporáky nebo myčky), výpočetní techniky nebo digitálních fotoaparátů a videokamer, byl v prvních třech měsících roku zájem také o nábytek nebo vybavení pro dům, zahradu a hobby. V těchto komoditách byly financovány domácí a sportovní potřeby, zahradní technika, zabezpečovací systémy, nářadí a další sezonní zboží. Přestože splátkovému prodeji stále dominuje elektronika, spektrum sortimentu, které klienti financují na úvěr, se stále rozšiřuje. Z méně častých, ale přesto využívaných možností, je to například pořízení kvalitních dioptrických brýlí či nadstandardních lékařských zákroků z oční a estetické chirurgie.

Společnost Home Credit Finance a. s. patří do silné finanční skupiny PPF. Díky dynamickému růstu působí skupina Home Credit za sedm let své existence již ve třech státech Evropy. Dalšími společnostmi skupiny v zahraničí jsou Home Credit Slovakia a.s. na Slovensku a od roku 2002 také společnost Home Credit & Finance Bank LIc. v Ruské federaci, kde poskytuje úvěry v 26 nejvýznam­nějších regionech. Dosavadní úspěchy řadí skupinu Home Credit mezi významné subjekty na trhu splátkového prodeje ve střední a východní Evropě. Ratingová agentura CRA Rating Agency udělila společnosti Home Credit Finance prvotní krátkodobý CRA Rating czP-2, který znamená poměrně silnou schopnost plnit závazky řádně a včas.

Spotřebitelské úvěry Home Credit
Spotřebitelské úvěry Home Credit lze v České republice získat na více než 5000 obchodních místech s elektronikou, výpočetní technikou a kancelářskou technikou, nábytkem, kuchyněmi, stavebními díly, podlahami, bazény a dalším sortimentem, včetně nákupu dovolené nebo úhrady nadstandardních lékařských zákroků.

Stříbrná karta Home Credit
Stříbrná karta Home Credit umožňuje opakovaně nakupovat na splátky ve smluvních prodejnách Home Credit a díky standardu Maestro i v dalších prodejnách v České republice a zahraničí. Další z výhod karty stříbrné karty Home Credit je možnost výběru hotovosti z bankomatů, a to opět nejenom u nás, ale i za hranicemi.

Bezúčelová hotovostní půjčka 10 000 nebo 15 000 Kč
Je dostupná na 1500 pobočkách České pošty. O půjčku může požádat fyzická osoba starší 18 let v zaměstnaneckém poměru.