Hlasujte pro nejlepší finanční reklamy za rok 2008

Právě dnes bylo spuštěno hlasování v sedmém ročníku ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008 finančního serveru Měšec.cz. Čtenáři a odborná porota mohou vybírat z 25 videospotů finančních institucí ty nejlepší televizní reklamy za uplynulý rok.

Finanční server Měšec.cz pořádá již 7. ročník ankety o Nejlepší finanční reklamu roku. O tom, který z nominovaných reklamních spotů je nejlepší, se rozhoduje ve dvou liniích. Ze čtenářského hlasování vzejde divácky nejoblíbenější reklama. Naopak výsledky hlasování odborné poroty, kterou tvoří osobnosti reklamního a mediálního prostředí, ale i státní a akademické sféry, poskytnou odbornější pohled na úroveň kreativy finančních institucí působících na českém trhu.

Čtenářské hlasy budou sbírány až do 15. března 2009, a to prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách ankety.

Odborná porota vybere svého vítěze nezávisle na čtenářském hlasování. Hodnocení jednotlivých členů poroty včetně jejich stručného komentáře bude zveřejněno po ukončení hlasování na stránkách ankety. Tamtéž budou v pondělí 30. března 2009 vyhlášeny výsledky hodnocení.

O přízeň čtenářů a poroty letos usiluje celkem 25 reklamních klipů, které je možné spustit v originální podobě. Svůj spot mohla do ankety nominovat každá finanční instituce, která v roce 2008 měla reklamní kampaň v některé z českých televizí. Vzhledem k celkovému počtu téměř třicítky institucí, které v loňském roce v televizi inzerovaly, je letošní zájem o účast v anketě opravdu velký, upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz. Přehled reklam byl připraven ve spolupráci se společností TNS Media Intelligence, která je zároveň partnerem ankety.

Mediálními partnery jsou magazíny Strategie a Marketing Magazine, server Streamhosting.cz a videoserver Bomba.cz.