Hlasování o nejlepším obchodníkovi je v polovině

Již více než 132 tisíc známek udělili spotřebitelé českým obchodníkům za první dva měsíce hlasování veřejnosti v rámci ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2008. V průběžném pořadí vede diskont Lidl, na druhém místě je Kaufland následovaný prodejcem nábytku IKEA. Hlasování na internetu a prostřednictvím SMS zpráv bude probíhat do konce září. Za každou udělenou známku věnuje GE Money Multiservis finanční podporu Nadaci Terezy Maxové.

Hlasování veřejnosti o nejoblíbenějším obchodníkovi je v polovině. Spotřebitelé můžou hlasovat jednak prostřednictvím SMS zpráv zaslaných na telefonní číslo 900 06 06 ve tvaru OR Jméno obchodníka známka (například: OR OBCHOD 1), ale také na internetové stránce soutěže www.obchodnik-roku.cz. Od 1. června udělili již přes 132 tisíc známek. Známkuje se jako ve škole, dobré známky obchodníkům body přidávají a špatné známky naopak ubírají. S 14 891 body byl k 31.7. na prvním místě LIdl, druhý Kaufland získal 6 308 bodů a třetí IKEA 3 307 bodů.

Umístění v žebříčku obchodníků se v průběhu července výrazně změnilo. Výsledkem jsou zcela nová obsazení prvních tří míst. Definitivní vítěz Ceny veřejnosti i dalších kategorií v rámci ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku 2008 bude vyhlášen na slavnostním večeru 8. října v pražském divadle Hybernia.

Ceny pro hlasující

V každém týdnu je vylosován vždy jeden hlasující, který získává mobilní telefon od společnosti Telefonica O2. V letošním roce jsou také připraveny ceny dvoutýdenní – notebooky IBM Lenovo. Všichni hlasující jsou ještě na závěr zařazeni do slosování o hlavní cenu, notebook IBM Lenovo i mobilní telefon od Telefonicy O2.

Charitativní příspěvek z hlasování

Cena veřejnosti je v letošním roce také poprvé spojena s charitativní pomocí. Společnost GE Money Multiservis za každou udělenou známku prostřednictvím internetového formuláře přispěje 50 haléřu a za SMS hlas pak dokonce 3 Kč Nadaci Terezy Maxové. Podpoří tak projekt „Bav se a pomáhej“ určený mladým lidem, kteří vyrůstali v dětských domovech a nyní se chtějí aktivně zapojit do života své komunity.

Pořadí prvních deseti obchodníků k 31. 7. 2008:

1. Lidl
2. Kaufland
3. IKEA
4. OBI
5. Baťa
6. Electro World
7. DM drogerie markt
8. Shell
9. Datart
10. Rossmann