GE Money Bank získala zlatou EFFIE za reklamní kampaň na Genius Active

Včera večer proběhl již jedenáctý ročník udílení prestižních cen za nejefektivnější reklamy v České republice - EFFIE 2007. Zlato v kategorii finanční služby získala reklamní kampaň „Přejděte k nám, bude vám lépe - REVOLUCE NA TRHU BĚŽNÝCH ÚČTŮ“, jejímž zadavatelem je společnost GE Money Bank a tvůrcem její dvorní reklamní agentura MARK BBDO.

Cílem oceněné kampaně bylo podpořit uvedení inovativního konta Genius Active. Jedná se o unikátní běžný účet s jedním paušálem. Celou komunikaci provázel jednoduchý slogan „Placení poplatků škodí vám i vašim bankovkám“. Hlavní reklamní spot se odehrává u lékaře, který pacientce vysvětluje, že její bankovka je nemocná, neboť utrpěla vážný šok v důsledku vysokých bankovních poplatků za transakce. Předepíše jí recept – paušální účet Genius Active – u kterého se jako u jediného účtu na trhu neplatí poplatky za jednotlivé transakce. Kampaň byla postavena na televizní reklamě, intenzivně doprovázené tištěnou inzercí, outdoorovou reklamou, propagací v ulicích měst a silnou PR podporou.

"Získání této ceny je velkým uznáním jak pro unikátní produkt, jakým je Genius Active, tak pro skvělou reklamní kampaň. Nezapomeňme však, že dalším vítězem je český zákazník. O tom svědčí více než 100 tisíc klientů, kteří si Genius Active za necelých 9 měsíců od jeho uvedení založili. Tím jednoznačně vyjádřili, že dávají přednost jednoduchosti a transparentnosti nad nepřehledností a vysokými poplatky,“ komentuje Ian Forrest, ředitel marketingu GE Money Bank.

„Kampaň jsme postavili na jednoduchém, ale silném sdělení a kreativním ztvárnění aktuálního tématu bankovních poplatků, které jsme s nadsázkou zasadili do lékařského prostředí. Toto zdravotnické téma se ukázalo jako velmi nosné při tvorbě další mediatypů i podlinkových aktivit,“ shrnuje faktory úspěchu kampaně Jiří Žižka, Brand Director MARK BBDO, a s úsměvem pokračuje „Reklama s nejlépe dělá na produkt, kterému opravdu věříte – a tohle byl právě ten případ.“

Českou EFFIE 2007 letos pojedenácté pořádala Asociace komunikačních agentur. V tomto ročníku se vybíralo ze 71 kampaní, které proběhly od ledna 2006 do června 2007, a následně z 21 nominovaných finalistů. Soutěžilo se v kategoriích potraviny a nápoje, ostatní rychloobrátkové zboží, finanční služby, ostatní služby, výrobky dlouhodobé spotřeby a sociální, ekologický a kulturní marketing.