GE Money Bank upozorňuje klienty na plánovanou 24 hodinovou odstávku přímého bankovnictví

GE Money Bank plánuje 19. ledna od půlnoci přerušit na 24 hodin provoz Internet Banky. Internet Banka, ale i Mobil Banka a Telefon Banka budou tedy nefunkční od 19. 1. od 0.00 hod. do 19. 1. do 23.59 hod. Přímé bankovnictví bude převedeno na nový operační systém, který přinese klientům ještě vyšší spolehlivost.

GE Money Bank proto prosí své klienty, aby tuto skutečnost vzali na vědomí a veškeré bankovní operace prováděné prostřednictvím přímého bankovnictví, tedy internetového, mobilního nebo telefonního bankovnictví provedli mimo datum plánované odstávky, která proběhne od 19. 1. od 0.00 hod. do 19. 1. do 23.59 hod.

„Krátká plánovaná odstávka, během které budeme měnit platformu a převedeme naše přímé bankovnictví na nové servery a nový operační systém, přinese našim klientům ještě vyšší spolehlivost,“ řekl Glen Gurney, projektový manažer IT GE Money Bank.

Klientské telefonní linky i chat budou v provozu, nicméně díky odstávce Telefon Banky je možné, že bude delší čekací doba pro obsloužení klientů, a proto je žádáme o trpělivost. Rovněž doporučujeme, aby si klienti své platební karty aktivovali mimo dobu plánované odstávky.

GE Money Bank bude informovat své klienty o odstávce s předstihem prostřednictvím přímého bankovnictví, informací v Telefon Bance a na pobočkách, sms zprávou, a tiskovou zprávou na webu.

Děkujeme za pochopení.