GE Money Bank rozšířila Telefon Banku o služby telefonního bankéře

Klienti GE Money Bank, kteří využívají Telefon Banku (hlasový automat), mohou od konce ledna využít také služeb telefonního bankéře. Sami tak mohou kontaktovat živého operátora a zažádat například o Expres půjčku nebo kontokorentní úvěr Flexikredit. Telefonní bankéř je stejně jako Telefon Banka dostupný 24 hodin denně.

„Telefon Banku a ostatní kanály přímého bankovnictví využívají naši klienti stále častěji. Ze zkušeností víme, že mnozí z nich preferují před automatickým hlasovým systémem komunikaci s živým operátorem. Proto jsme se rozhodli reagovat na požadavek našich klientů a tuto službu zavést,“ uvedl Ladislav Pazderka, manažer kanálů přímého bankovnictví GE Money Bank. „Rovněž víme, že řada lidí má zájem vyřídit si půjčku z pohodlí domova, kde mají naprosté soukromí. Rozšíření stávajících automatizovaných služeb o možnost podat kompletní žádost o úvěr bylo tedy jen dalším logickým krokem směrem k našim klientům a k uspokojení jejich potřeb,“ dodal Pazderka.

Počet uživatelů přímého bankovnictví GE Money Bank dosahoval ke konci roku 2007 více než 455 tisíc, což představuje 15% meziroční nárůst. Telefon Banku přitom využívalo 90 tisíc klientů. Jejími výhodami jsou především rychlost, jednoduchost, pohodlí a bezpečnost.

Vysokou míru zabezpečení Telefon Banky zajišťuje identifikační číslo a PIN. Lze ovšem využít i dodatečné zabezpečení pomocí transakčního kódu TAN. Veškeré operace uskutečněné telefonním bankéřem je možné monitorovat prostřednictvím bezplatně zasílaných SMS a/nebo emailů. Další výhodou Telefon Banky jsou kromě vysoké míry zabezpečení také výrazně nižší ceny. Za transakce provedené prostřednictvím kanálů přímého bankovnictví totiž klient platí mnohem nižší poplatky než na pobočce banky.

Telefonní bankéř umožňuje:

  • mít neustálý přehled o zůstatcích na účtech
  • zadání příkazu k úhradě, trvalého příkazu, inkasa či SIPO
  • odvolání platebního příkazu
  • operace se spořicími i revolvingovými účty
  • operace s kreditními i debetními kartami
  • nastavení služby SMS Servis – zasílání zpráv o pohybech na účtech
  • dobíjení kreditu mobilního telefonu
  • platbu faktury Vodafone
  • zažádat o Expres půjčku nebo kontokorent Flexikredit
  • navyšování úvěrového rámce kreditní karty
  • navyšování úvěrového rámce kontokorentu
  • odblokování/za­blokování kanálů přímého bankovnictví
  • změnu transakčních limitů Telefon Banky

Telefonní bankéř je jako Telefon Banka dostupný 24 hodin denně a pro volání lze nyní použít kromě dosavadního telefonního čísla 224 441 234 také zvýhodněné číslo 844 843 843.